Jeśli zrobiliście ostatnie zadanie z głównej linii fabularnej, czeka na Was jeszcze mała niespodzianka. Zgłoście się po nią do burmistrza Filemona Ralgara z Nithal. Zwykle przesiaduje w swoim gabinecie w ratuszu.
Informacje z blogu technicznego:
Halloween uznajemy za rozpoczęte! Oto najważniejsze informacje: • event przeznaczony jest dla postaci z minimum 25 poziomem doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 05.11.2019 r. Wtedy kilku gości odwiedzi Karka-han i zatrzyma się tam aż do 12.11.2019 r., • na mapę eventową dostaniecie się dzięki Podejrzanym dyniom, które znajdziecie w Nithal (45,38). Darmowy zwój teleportacji możecie odebrać w oknie aktualności, • za powrót odpowiada Heretyk Budryn, który znajduje się na mapie eventowej (37,39). • gracze z poziomami 25-49 na czas wydarzenia mogą skorzystać z darmowej teleportacji do Nithal oferowanej przez Zakon Planu Astralnego, • krainę odwiedziło 4 eventowych herosów z poziomami: 45, 80, 180 oraz 265, • loterię znajdziecie w oknie aktualności (3 specjalne kuferki) lub tradycyjnie w sklepie u Heretyka Velgena, • questy fabularne dodawane będą systematycznie, po uruchomieniu zadań otrzymacie stosowne informacje z naszej strony (questy dzienne startują w piątek, 25.10), • przedmioty z loterii możecie wymienić na złote samorodki u Evadora na piętrze Baraków w Ithan, • uważnie czytajcie dialogi końcowe, bowiem w questach istnieje możliwość wyboru wariantów nagród nie zawierających punktów doświadczenia, • dodatkowo, na czas eventu (w związku z fabułą wydarzenia) na mapie Bagnista Dolina Dusz tryb walk PvP został zmieniony na warunkowy (mapa jest żółta), • pierwsze zadanie ma dla Was Ilus z Nithal, a kolejne rozpoczniecie u Eklektusa.
1.Rozpoczynamy go u Ilusa w Nithal 56,20 2.Porozmawiaj z mieszczaninem Zdenkiem na temat zniknięcia jego córki. 3.Udajemy się do ratuszu Nithal i kierujemy się do gabinetu burmistrza. 4.Po rozmowie w ratuszu udajemy się do Kamienicy de Waldenów 25,32 i rozmawiamy ze służącą, czekamy aż wróci jej Pan. 5.Po rozmowie z Ilusem udajemy się do Hektora z gildii kupców. Znajduje się on w części zachodniej gildii. 6.Teraz do świątyni czterech bóstw i do kapłanki Virgo. 7.Następnie udajemy się do Uniwersytetu płn. p.1 - gabinety i rozmawiamy z profesorem Serianiuszem. 8.Przyglądamy się mapie, która znajduje się w gabinecie wyżej nad profesorem 10,8 9.Zabieramy mapę i wracamy do Janusa, jest w swoim pokoju. 10.Przenosi nas na mapę Nithal i zagajamy do leżącej dziewczyny. 11.Udajemy się do najbliższego strażnika Nithal. 12.Wracamy do Janusa i otrzymujemy nagrodę w postaci:
1.Rozpoczynamy u Eklektusa jest w swojej kamienicy 60,32 w Nithal. 2.Idziemy po szklankę wody na piętro wyżej 11,7. 3.Udajemy się na strych i przyglądamy się portretowi po czym wracamy do Eklektusa. 4.Teraz na 2 piętro, podchodzimy do regału. 5.Następnie do kamienicy obok rozmawiamy z Ulianą. 6.Teraz do Gloika, który stoi niedaleko. 7.Zagajmy do Ilusa, a następnie rozmawiamy z Bałgotem, stoi obok. 8.Rozmawiamy z Reżyserem Emilem Myślewiczem 38,51 w Podgrodziu Nithal 9.Udajemy się do Bruli, znajduje się na mapie Nizina Wieśniaków 67,35 10.Teraz to Vermira, jest na drodze do Gościńca. 11.Niedaleko stoi Pazur, zagajamy rozmowę, pod nim znajduje się ścieżka 45,11, która przenosi nas do Gęstego Lasu 12.Pojawiamy się w Domu Chlasta p.1, wychodzimy z domu i rozmawiamy z Chlastem. 13.Wracamy do myśliwego Vermira. 14.Teraz do Eklektusa po nagrodę:
1.Questa zaczynamy u służącej Beatrycze w Kamienicy de Waldenów 2.Pomów z Janusem o wczorajszych wydarzeniach. 3.Udajemy się do Rezydencji Trafalgar 68,58 w Nithal by porozmawiać z Greviną 4.Wracamy do Janusa i czekamy parę minut. 5.Udajemy się do Cytadeli w Nithal 30,10 próbujemy wejść przez Cytadela - przejście do magazynu przedmiotów zarekwirowanych. 6.Udajemy się do Północne mury Nithal - część wschodnia i chowamy się do szafy 28,5. (Polecam włączyć dźwięki) 7.Wracamy do magazynu, podchodzimy do szkatułki i rozwiązujemy zagadkę, po odkryciu nas przez strażnika uciekamy z magazynu. 8.Pojawiamy się w Mrocznym miejscu, a następnie w pokoju Janusa, rozmawiamy z nim dwukrotnie. 9.Dostajemy nagrodę:
1.Questa zaczynamy rozmawiając z Grotą w Gościńcu Bardów 2.Podchodzimy do rannego człowieka i pojawiamy się obok niego w szpitalu, rozmawiamy z nim. 3.Idziemy do Profesora Rystantosa znajduje się w Uniwersytecie płd. 4.Wychodzimy z uniwersytetu i rozmawiamy z Żaczką Elenią, która siedzi na ławce między uniwersytetami. 5.Udajemy się do Przemytnika Irwina w Nithal 62,9. 6.Teraz idziemy do Przełęczy Łotrzyków i wchodzimy do wozu 28,28. 7.Po rozmowie z matką wracamy do Irwina. 8.Przenosimy się do jego matki po czym wracamy do Irwina w Nithal. 9.Przenosi nas do Izby chorych płd. podchodzimy do doktora i odbieramy nagrodę:
Punkty doświadczenia zależne od poziomu. Otrzymano 50000 złotych monet
1. Questa zaczynamy u wiedźmy Edny -> [Podgrodzie Nithal (19.40)] 2. Everett de Walden -> [Rezydencja de Waldenów] 3. Józefina de Walden -> [Rezydencja de Waldenów] 4. Everett de Walden -> [Rezydencja de Waldenów] 5. Zuzanna -> [Rezydencja de Waldenów - kuchnia] 6. Lusius de Walden -> (schodzimy do piwnicy i wchodzimy do schowka) 7. Wiktoria -> [Rezydencja de Waldenów - kuchnia] 8. Lusius de Walden -> [Rezydencja de Waldenów - schowek] 9. Wiktoria -> [Rezydencja de Waldenów - kuchnia] 10. Janus de Walden -> [Rezydencja de Waldenów] 11. Zuzanna -> [Rezydencja de Waldenów - kuchnia] 12. Lusius de Walden -> [Rezydencja de Waldenów - schowek] 13. Regał -> [Rezydencja de Waldenów - biblioteka] 14. Kończymy rozmawiając z Edną i otrzymujemy nagrodę w postaci:
Punkty doświadczenia zależne od poziomu.
ITEM#630078039.deimos x2
Quest Dzienny V1 Randka z ukochaną.
1. Lustro -> Rezydencja Thinkusa - sala (10,12) 2. Wampir z Ithan -> Orla Grań 11,4 3. Balwierz Flawian -> Kamienica Flawiana (Nithal 40,58) Kupujemy pomadę pomagającą układać włosy. 4. Wampir z Ithan -> Orla Grań 11,4 5. Chwilę czekamy 6. Wampir z Ithan -> Orla Grań 11,4 7. Mięta pieprzowa - rośnie w dolnej części Orlej Grani 8. Wampir z Ithan -> Orla Grań 11,4 9. Przynosimy kwiat, który rośnie w Nekropolii Karka-han 10. Odbieramy nagrodę od Wampira z Ithan -> Orla Grań 11,4
Poziom doświadczenia w zależności od poziomu (opcjonalnie),
1. Zaczynamy przy Lustrze w Rezydencji 2. Heretyk Reiner 3. Przynieś kości z grobu zaraz nad heretykiem 4.Przynieś Reinerowi marchewkę i schłodzoną śmietanę.(Syntia i Oberżysta Hal... z Łanów Zbóż) 5. Przynieś przyprawę (w moim wypadku Lubczyk) 6. >>>Nagroda<<< Waluta + exp(opcjonalnie)
Lustro -> Rezydencja Thinkusa - sala (10,12) Cukierek albo psikus! Udaj się do Łanów Zboża i porozmawiaj z chłopcem, który stoi blisko oberży. Jest nim Helmerek(57,40). Udajemy się po cukierki dla chłopca do mieszkańców Torneg 1. Szagarat 2. Rybak Galis 3. Pastuch Mir 4. Den 5. Alrik 6. Lidia 7. Salome 8. Syntia Odprowadzamy Helmerka do Łan Zboża i kończymy misje. Waluta + nominalnie exp.
1. Lustro -> Rezydencja Thinkusa - sala (10,12) 2. Hurysa Britta -> Nithal po drugiej stronie lustra (49,38) 3. Zabijamy 20 razy moba o nazwie Nocne licho (respią się po całej mapce eventowej) 4. Hurysa Britta -> Nithal po drugiej stronie lustra (49,38) 5. Nagroda:
Podczas wrzucania nowych kordów proszę dodatkowo poprzeć swoją informację screenem z potwierdzeniem, ponieważ zauważyłem że wlatuje coraz więcej trolli. Liczę na współpracę, dzięki.
1. Rozpoczynamy Quest u Antykwariusz Ekletusa w jego domku na pierwszym piętrze. 2. Idziemy na piętro drugie i zabieramy "Szklanka" na kordach (12,6) i odnosimy do Ekletusa. 3. Po rozmowie idziemy na strych - podchodzimy do Portretu i prowadzimy rozmawiamy (8,5 i wracamy do Ekletusa wypytać o resztę. 4. Idziemy na drugie piętro i pierw przegladamy regał (10,3) otrzymujemy sterte listów następnie w Skrzynie (8,5). Następnie idziemy kamienice obok "Uliany i Arsena" i rozmawiamy z Ulianą. 5. Następnie idziemy do Gloika (55,38) i prowadzimy dialog. Powiedział nam, abyśmy udali się do Ilusa (56,20) później rozmawiamy z Bałgotem (50,18). 6. Idziemy do Podgrodzia Nithal i rozmawiamy z Emilem (39,51) ten mówi, abyśmy poszli do Niziny Wieśniaków. 7. Rozmawiamy z Brulą (67,34) i idziemy do myśliwego (29,15) prowdzimy dialog. Ten zdenerował się i szukamy Pazura (46,8) i musimy wejść w ścieżkę (45,11). 8. Obserwujemy sytuację z drzewa klikając na nie na tej samej kratce i umieramy na 10s budzimy się w Domu Chlasta i idziemy porozmawiać z nim. 9. Idziemy ponownie do myśliwego (29,15) i rozmawiamy. Wracamy do Ekletusa i mówimy mu prawdę.