Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Newsy > Blog techniczny Margonem

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] ... [14] [15] [16] [17]

Hela Ponczek

5001291
529
Dni stają się coraz krótsze, wieczory i poranki straszą chłodem... Liście na drzewach zaczynają nabierać złocistych barw… To znak, że lato dobiega końca. Nadchodzi jesień, a wraz z nią… Szkoła! Pora odkurzyć plecaki, bo lekcje zaczynają się lada chwila!


Garść ważnych informacji:
- event potrwa od 31.08.2018 r. do godzin porannych dnia 07.09.2018 r.
- wydarzenie dedykowane jest dla postaci, które posiadają minimum 25 poziom doświadczenia,
- Dyrektor szkoły - Ed - przeprowadzi z Wami krótki test, na podstawie którego traficie do odpowiedniej klasy,
- po krainie grasuje dwójka szalonych nauczycieli (46 i 100 lvl), uważajcie na nich, ponieważ bez skrupułów są w stanie wypisać wam uwagę za złe sprawowanie,
- Szkoła w Ithan zostaje w grze na stałe, po evencie wszystkie zadania zostaną przerobione na questy dzienne (nagrody ulegną zmianie),
- Biblioteka Nerthusa została przeniesiona do Gildii Nerthusa.

Za pomoc przy evencie serdecznie dziękujemy Clarionowi, Hubertowi, Polirsowi oraz Mykfanithowi
Edytowany 08:55:34 3.9.2018 przez Hela Ponczek
2018.08.31 10:20:00
MEDAL Ocena: 46
cytuj | ID:41801249

Hela Ponczek

5001291
529
Event wakacyjny został zakończony. Kilku mieszkańców Góry Buhhor zatrzymało się w Karka-han, zostaną tam do godzin porannych dnia 10.09.2018 r.

Oprócz tego osoby, które zaciekawiła historia o Gramborze opowiadana przez Weę z Torneg zachęcamy do zwiedzenia ederskiej Karczmy pod Posępnym Czerepem. W rogu gospody znajdziecie pewien zielony plecak - to, co znajdziecie podczas jego przeszukiwania, być może uznacie za interesujące. Autorem opowiadania "Spowiedź kłamcy" jest Arcymistrz Iluzji.
2018.09.03 09:18:38
MEDAL Ocena: 33
cytuj | ID:41816903

Morry Myio

5001861
2986
Fuzja świata Prosperity z Unią została zakończona pomyślnie.

Od momentu publikacji tego posta, można rezerwować ten jeden, wolny slot na świat prywatny. Rezerwacji należy dokonać tylko i wyłącznie przez Support w zakładce "Serwery Prywatne" oraz przez osobę, która dokona wpłaty i finalnie zostanie Zarządcą Świata Prywatnego (rezerwacja dla kogoś, chęć przekazania rezerwacji, itp - nie będą brane pod uwagę).
Przypominam, że zgodnie z zasadami, rezerwacje są przyjmowane na podstawie kolejności zgłoszeń.
Wiadomość z rezerwacją będzie brana pod uwagę tylko i wyłącznie gdy w treści wątku zostanie udzielona odpowiedź na poniższe pytanie.

Ile krzeseł widzisz na zdjęciu?




W dniu 2018-09-06 pierwsze zgłoszenie, które wpłynęło w związku z rezerwacją slotu - pojawiło się o godzinie 17:16:37. Jego autorem jest gracz Kasadanmu. Wolny slot po świecie Prosperity został zarezerwowany do 6 października włącznie.
Druga rezerwacja została przesłana o 17:16:39, natomiast trzecia 17:16:43.

Było również kilka rezerwacji przed czasem, lecz bez wymaganej weryfikacji.


Edytowany 20:18:13 6.9.2018 przez Morry Myio
2018.09.06 17:16:34
MEDAL Ocena: 42
cytuj | ID:41828356

Deedo

7773164
2262
Nadchodzą zmiany dla wszystkich tytanów. Rozpocznie je modernizacja pierwszego w kolejności tytana - Dziewiczej Orlicy. Do szablonu zdobyczy zostały dodane nowe przedmioty, w tym dwa legendarne! Czas respu tego tytana został zmniejszony na stałe o 13%. Mapa na której znajduje się tytan nie dodaje już bonusu do ciosu krytycznego za przewagę poziomową. Sam tytan został wzmocniony i tym samym przedmioty, które można z niego zdobyć też. Zmiany istniejących już przedmiotów możecie zobaczyć w tym poście.



Wszystkim graczom życzymy udanych łowów! Kolejnym tytanem, który będzie modernizowany jest Zabójczy królik.

Rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019 w Margonem dobiegło końca. Questy, które mieliście okazję zrobić w najbliższych dniach zostaną przekształcone na questy dzienne, a nagrody ulegną zmianie.
Edytowany 15:26:39 7.9.2018 przez Deedo
2018.09.07 10:19:32
MEDAL Ocena: 34
cytuj | ID:41830776

Deedo

7773164
2262
Zapowiedź licytacji eventowej
oraz przestawienie jej nowej formuły


W tym wątku przedstawimy Wam nową formułę licytacji eventowych. Oprzemy ją na kilku ważnych z perspektywy gracza kwestiach:

1. Cykliczność
Licytacje ekwipunku, które do tej pory odbywały się co ok. 2 lata, teraz pojawiać się będą znacznie częściej - dwa razy w roku. Przewidziane są dwie edycje:
a) bronie główne - startujemy we wrześniu tego roku, a dokładnie 21. Koniec aukcji przypadnie na niedzielę 23 września.
b) bronie pomocnicze - pół roku po licytacji broni głównych, pojawi się licytacja broni pomocniczych. Data nie jest dokładnie oszacowana, najchętniej chcielibyśmy wypuścić ją w czasie wolnym od eventów.
Na każdy rok będzie przypadała 1 licytacja broni głównych oraz 1 licytacja broni pomocniczych.

2. Przedmioty
Poniżej prezentujemy rozpiskę broni głównych przewidzianych na najbliższą licytację.
Każdy jej rodzaj będzie na:
30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 190, 200, 210, 220, 230, 240, 250, 260, 270, 280, 290, 300 poziom
- w sumie 28 przedziałów!




































3. Ilość przedmiotów
Chcemy, aby przedmioty z licytacji eventowych nadal były postrzegane jako wyjątkowe, a zarazem żeby ich ilość rozkładała się płynnie względem ilości graczy na przedziałach. Tutaj zastosujemy dość prostą zależność - im niższy poziom przedmiotu, tym więcej jego kopii pojawi się na aukcji:
a) do 100 poziomu włącznie, ilość kopii danego przedmiotu wyniesie: 5
b) od 101 do 200 poziomu włącznie, ilość kopii danego przedmiotu wyniesie: 4
c) od 201 do 300 poziomu włącznie, ilość kopii danego przedmiotu wyniesie: 3
(na każdy poziom wypada jedna sztuka broni licytowanej za SŁ)

4. Przedziały oraz rodzaje przedmiotów.
Zacznijmy od tego, że przedmioty będą pojawiały się cyklicznie co roku, czyli będziecie wiedzieć, czego się spodziewać na kolejnej licytacji - po prostu przedmioty wracają za rok (zastrzegamy sobie prawo do zmian ich statystyk, jednak mimo wszystko będziemy starali się utrzymać je w stanie obecnym). Dana broń otrzyma te same bonusy niezależnie od poziomu.
Poziomy broni zaczynają się zaś od 30, a każda następna ma wymagania o 10 poziomów większe, nie więcej niż 300 (czyli 30, 40, 50, 60, 70, 80..., 300). W ten sposób unikniemy sytuacji gdzie gracze nie otrzymują broni w jakimś przedziale - rozstęp jest stały i równy dziesięciu poziomom.

5. Czas aukcji
Przedmioty pojawią się za 2 tygodnie w piątek ok. 20:00. Licytacja potrwa do niedzieli i zacznie wygasać o 19:00. Będzie podzielona na tzw. fale.
Czas pomiędzy falami to 30 min, czyli dla przedziałów:
a) do 100 poziomu: 19:00 (złoto), 19:30 (złoto), 20:00 (SŁ), 20:30 (złoto), 21:00 (złoto)
b) od 101 do 200 poziomu włącznie: 19:00 (złoto), 19:30 (złoto), 20:00 (SŁ), 20:30 (złoto)
c) od 201 do 300 poziomu włącznie: 19:00 (złoto), 19:30 (SŁ), 20:00 (złoto).
Licytacje za złoto rozpoczną się od sumy 1m złota, licytacje za SŁ od 1500SŁ.

6. Dodatkowe informacje
a) Licytacje będą zapowiadane z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
b) W niedługim okresie przed licytacjami będą pojawiać się minieventy z NPC skupującym przedmioty po wyższych wartościach.
c) Na przyszłej licytacji broni pomocniczych nie będzie strzał, pojawią się za to recepty na ich wykonanie, dzięki czemu profesje dystansowe będą mieć do nich stały dostęp.
Edytowany 00:52:01 10.9.2018 przez Mykfanith
2018.09.09 21:04:09
MEDAL Ocena: 36
cytuj | ID:41844315

Deedo

7773164
2262
W wyniku błędu z przydzielaniem/usuwaniem przedmiotu po walce z kolosem, część graczy np. poprzez niestabilne połączenie sieciowe nie otrzymała przedmiotu do torby. Z racji, że nie jesteśmy w stanie określić czy gracz opuścił grę celowo czy poprzez błąd, zdecydowaliśmy się przywrócić wszystkie przedmioty nieprzydzielone graczom w ostatnim czasie (od wprowadzenia osobistego łupu do 28 sierpnia, gdzie błąd został usunięty). Przywrócone przedmioty pojawią się w torbie na pierwszej pozycji w lewym górnym rogu - jeśli przedmiotów jest więcej niż 1 to będą one na siebie nałożone.
Z tego powodu od niedawna została wprowadzona blokada przelogowania postaci podczas okna zdobyczy. Ma ona za zadanie chronić graczy przed zniszczeniem przedmiotu. W najbliższej aktualizacji czas okna łupów zostanie znacznie skrócony.
Serdecznie przepraszamy za wszystkie niedogodności związane z dotychczasowym brakiem tych przedmiotów.
Edytowany 11:07:38 11.9.2018 przez Deedo
2018.09.11 10:58:38
MEDAL Ocena: 22
cytuj | ID:41848316

MzR

6972027
2873
Lekcje prowadzone przez psorów w Ithańskiej szkole zostały przekształcone w zadania dzienne (wymagany 25 lvl). Od dziś Dyrektor Ed nie będzie już zadręczał was testem klasyfikacyjnym do danej klasy, lecz samodzielnie wybierze wam zajęcia, na jakie będziecie uczęszczać.
Zmianie uległy również nagrody - poszczególne etapy danych klas pozbawiono nagród przedmiotowych oraz punktów doświadczenia, a na ich miejsce, za ukończenie wszystkich zajęć w ramach jednej klasy otrzymacie:


Karty można przechowywać w depozycie, duplikaty stackują się. Gdy uzbieracie całą kolekcję, składającą się ze wszystkich liter alfabetu, możecie wymienić je na gotowy album.
W paczkach obecne jest też kilka lśniących kart, składających się na rozszerzoną kolekcję alfabetu. Możecie ją uzyskać poprzez wymianę podstawowego albumu wraz z kompletem lśniących kart.

Ponadto, została zrealizowana zmiana broni pomocniczej dla tancerzy ostrzy.
2018.09.12 11:12:02
MEDAL Ocena: 17
cytuj | ID:41851610

Literat

301444
71
UWAGA! PLANOWANA PRZERWA TECHNICZNA!

We wtorek (18.09.2018) o godzinie 9:00 rozpoczną się prace konserwacyjne w Margonem. Przerwa techniczna potrwa do godziny 10:00.

W tym czasie Margonem może być niedostępne lub niestabilne.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia prac technicznych!
2018.09.17 08:34:59
MEDAL Ocena: 35
cytuj | ID:41870556

Morry Myio

5001861
2986
Dnia 04.10.2018 nastąpi połączenie świata Concordia ze światem Unia. W związku z tym chciałbym przekazać jeszcze cztery ważne informacje związane z tą operacją:

1. Listy przedmiotów możliwych do odzyskania nie zostaną przeniesione. Jeśli macie jakieś przedmioty, na liście Harforinii III Teleski, które chcielibyście odzyskać, zróbcie to już teraz. Po przeniesieniu postaci na świat Unia, listy tych przedmiotów nie będą dostępne.
2. Jeśli ktoś miał postać na świecie Concordia, ale w chwili obecnej jej nie posiada, to jego zawartość depozytu nie zostanie przeniesiona na świat Unia. Aby depozyt został przeniesiony, trzeba posiadać na świecie Concordia przynajmniej jedną postać.
3. Klany z tych światów również zostaną przeniesione na serwer Unia.
4. Lista przyjaciół i wrogów zostanie automatycznie usunięta.

Poniżej zamieszczam pełny spis zasad łączenia światów prywatnych z Unią:

- Przedmioty z "Odzyskiwania Przedmiotów" nie są przenoszone.
- Klany i ich depozyty są przenoszone w całości.
- Depozyty graczy, którzy kiedyś mieli postać na przenoszonym świecie, ale w momencie przenoszenia
już nie mają - nie są przenoszone i przepadają.
- Jeżeli gracz nie posiada depozytu na serwerze docelowym - depozyt jest kopiowany w całości,
a jeżeli posiada (wystarczy choć jeden przedmiot lub złoto) - przedmioty z depozytu są kopiowane
na pozycję (0,0) pierwszej torby, do pierwszej postaci, która zostanie przeniesiona na świat docelowy,
a złoto depozytowe jest sumowane.
- Za wynajęte pokoje nie są zwracane żadne wydane na nie środki. Klucze do tych pokoi są kasowane.
- Przedmioty będące w wynajętych pokojach są przenoszone na pozycję (0,0) pierwszej troby.
- Złoto z trwających licytacji jest zwracane na pocztę.
- Przedmioty wystawione na aukcję są przenoszone na pozycje (0,0) pierwszej torby, aukcje są usuwane.
- Poczta wraz z przedmiotami jest przenoszona w całości.
- Stany questów przenoszone w całości.
- Na świecie docelowym gracz może posiadać więcej niż 6 postaci, jeżeli tak wyniknie po połączeniu światów.
- Na pozycji (0,0) może znajdować się wiele przedmiotów (nawet i kilkadziesiąt lub więcej).
- Jeżeli na świecie docelowym znajduje się postać z takim samym nickiem, jak na świecie przenoszonym, przed nick
postaci przenoszonej zostanie dodany ciąg oznaczający nazwę świata przenoszonego, np. "Zły Patryk" => "Concordia Zły Patryk".
To samo dotyczy nazw klanów.



O możliwości i sposobie rezerwacji slotu poinformujemy w Blogu technicznym Margonem w późniejszym terminie.
Rezerwacja slota odbywać się będzie na aktualnych zasadach. Slot zarezerwować będzie można 05 października 2018 r. w godzinach wieczornych(18-23).
Do zarezerwowania slota wymagana będzie weryfikacja podobnej do tej z ostatniego slota, którą należy będzie wpisać w wątek z rezerwacją.
Data rezerwacji slota może ulec zmianie ze względu na czynniki niezależne.
2018.09.27 19:29:40
MEDAL Ocena: 22 :: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:41915324

Joan Cornella

5001158
2924

MINIEVENT WRZEŚNIOWY:


Do Werbin (56,14) przybył Skrytobójca Jack. Powrócił, by ogłosić weekend dedacza!
* Błogosławieństwo zwiększające zdobyte doświadczenie z walk o 50%
* Błogosławieństwo podwajające zdobyte Punkty Honoru z walk PvP, które posiada również statystyki dodatkowe
* Zwój orzeźwienia

Wszystkie miasta za wyjątkiem Karka-han na czas trwania minieventu są mapkami z warunkowym PvP! Nie dotyczy świata Majuna (Non-PvP), na światach Berufs, Brutal oraz Perkun Ithan pozostaje zielone.
Dodatkowo wyłączona została przewaga poziomowa na światach publicznych. Wyjątkiem jest świat Pandora, gdzie przewaga dla odmiany jest włączona.
Zmieniliśmy miejsca respawnu postaci w miastach, aby nikt nie czekał na waszym respie po północy, gdy miasta te będą mapkami PvP. Zakon Planu Astralnego po północy również przeniesie Was w losowe miejsca.

Gdyby skończyły Wam się podarki to Skrytobójca Jack przydzieli Wam je ponownie.



Minievent został zakończony.


Oprócz tego dla graczy z poziomem uniemożliwiającym zdobycie "Tępych ogłuszających strzał" do zadania "Pomóż tropicielce Albionie w ulepszeniu receptury produkcji strzał", oraz "Dużego worka złota" w queście "Obłąkany łowca orków terroryzuje okolice Eder" została udostępniona możliwość pobrania specjalnych questowych wersji tych przedmiotów, odpowiednio u Manemiasza Fagura na południowej części Ingotii oraz przy Workach na Orczej Wyżynie.

Dzień chłopaka
W Karka-han pojawiły się dwie niewiasty z okazji nadchodzącego dnia chłopaka. Dialog z nimi będzie możliwy od niedzieli.
Edytowany 13:23:36 28.9.2018 przez Grzybb
Edytowany 09:49:55 1.10.2018 przez Joan Cornella
2018.09.28 09:31:54
MEDAL Ocena: 26
cytuj | ID:41916942

Hela Ponczek

5001291
529
Kogo zabrakło na tegorocznym MargonemCamp ten musi wiedzieć, że właśnie dziś świętujemy Dzień Królika! Z tej okazji do gry wchodzi quest napisany wspólnie przez graczy podczas lipcowego zlotu. Udajcie się do Ithan i znajdźcie wysokie drzewo, które da dużo cienia i pozwoli napawać się widokiem hasających króliczków! Ale cóż to? O czym szumią korony drzew? Jakaś zbrodnia? Niepokoje wśród króliczej populacji Makiny? Czyżby tym małym, słodkim, puchatym stworzonkom coś zagrażało?! Ale pasztet!

Z tej okazji Zabójczy Królik... No właśnie, jesteście ciekawi całej historii? Koniecznie wykonajcie questa! Dodatkowo w Ithan znajdziecie także sklep z pamiątkowymi itemkami.

Wydarzenie to przeznaczone jest dla postaci z minimum 25 poziomem doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 11.10.2018 r. Serdeczne podziękowania dla wszystkich, którzy brali udział w pisaniu questa, jesteście wspaniali!

Wraz z pojawieniem się wydarzenia zmodernizowaliśmy również tytana - Zabójczego Królika. Do szablonu zdobyczy zostały dodane nowe przedmioty, w tym dwa legendarne! Czas respu tego tytana zmniejszył się na stałe o 18%. Mapa, na której znajdziecie tytana, nie dodaje już bonusu do ciosu krytycznego za przewagę poziomową. Sam tytan został wzmocniony i co za tym idzie przedmioty, które można z niego zdobyć również. Zmiany istniejących już przedmiotów możecie zobaczyć w tym poście.
Wszystkim graczom życzymy udanych łowów! Kolejnym modernizowanym tytanem będzie Renegat Baulus.
2018.10.04 10:07:24
MEDAL Ocena: 46
cytuj | ID:41939956

Morry Myio

5001861
2986
Fuzja świata Concordia z Unią została zakończona pomyślnie.

Od momentu publikacji tego posta, można rezerwować ten jeden, wolny slot na świat prywatny. Rezerwacji należy dokonać tylko i wyłącznie przez Support w zakładce "Serwery Prywatne" oraz przez osobę, która dokona wpłaty i finalnie zostanie Zarządcą Świata Prywatnego (rezerwacja dla kogoś, chęć przekazania rezerwacji, itp - nie będą brane pod uwagę).
Przypominam, że zgodnie z zasadami, rezerwacje są przyjmowane na podstawie kolejności zgłoszeń.
Wiadomość z rezerwacją będzie brana pod uwagę tylko i wyłącznie gdy w treści wątku zostanie udzielona odpowiedź na poniższe pytanie.

Ile drewnianych beczek znajduje się na zdjęciu?




Dodatkowo chciałbym poinformować o małych zmianach:
1) Od dziś Gracze zesłani dobrowolnie na świat Syberia będą mieli możliwość anulacji 30 dniowego killa po zesłaniu na Syberię. Gracz zostanie ożywiony jeżeli;
- prześle na panel do zakładki "Serwery Prywatne" odpowiedni wątek,
- w wątku należy zamieścić link do forum, w którym Zarządca jawnie oraz osobiście stwierdzi, że zesłanie wiązało się z dobrowolną decyzją gracza i poświadczy, iż gracz nie jest zsyłany za przewinienia,
- gracz w chwili pisania postu musi znajdować się już na Syberii(nie może być podczas przenoszenia).
System ten wprowadzony zostanie na ten moment na okres próbny - jeżeli w takiej formie się sprawdzi to pozostanie na stałe. W przeciwnym razie zostanie usunięty lub w jakimś stopniu zmodyfikowany.

2) Zarządcy zgodnie z zapowiedziami będą mieli możliwość stworzenia przedmiotów dla swoich graczy w ramach nagród z konkursów. Powinny być to raczej przedmioty w formie pamiątkowej. Zarządca chętny do skorzystania z takiej możliwości musi zgłosić się na panel do zakładki "Serwery Prywatne" w sprawie ustalenia szczegółów.

3) Przypominam również o promocji przenosin postaci z Unii z 40% zniżką ceny.

Wszystkie powyższe punkty(promocja już wcześniej) obowiązują od momentu publikacji posta.




W dniu 2018-10-05 pierwsze zgłoszenie, które wpłynęło w związku z rezerwacją slotu - pojawiło się o godzinie 20:30:46. Jego autorem jest gracz Wampiryna. Wolny slot po świecie Concordia został zarezerwowany do 5 listopada włącznie.
Druga rezerwacja została przesłana o 20:30:47, natomiast trzecia 20:30:49.

Edytowany 21:50:35 5.10.2018 przez Morry Myio
2018.10.05 20:30:39
MEDAL Ocena: 24
cytuj | ID:41945377

Deedo

7773164
2262
Aktualizacja Październik 2018
dotycząca mechaniki gry, wyczerpania oraz zmian w umiejętnościach


Do gry trafiła właśnie aktualizacja dotycząca walk, która zapowiedziana i dokładnie opisana została tutaj.
Dotyczy ona:
• zmian parametrów w pancerzach i ataku broni:
- uporządkowanie wartości w pancerzach,
- wzmocnienie łuków z atakiem fizycznym,
- zmiana w wartościach spowolnienia w broniach głównych i pomocniczych,
- zręczność przekłada się teraz na unik u każdej profesji,
- ujednolicenie ataku fizycznego dla broni z trucizną oraz głęboką raną.
• zmian w uniku:
- zmiana wzoru, zmniejszenie przyrostu uniku z przedmiotów co analogicznie przekłada się też na obniżanie uniku, zmiana wartości w umiejętnościach
• zmian w bonusach legendarnych:
- zdjęcie ograniczenia w stackowaniu się bonusów oraz nowa zasada powielania się bonusów,
- wzmocnienie dla pierwszego bonusu legendarnego w ekwipunku,
- zmiany dla dotyku anioła oraz ostatniego ratunku,
- udostępnienie dwóch bonusów legendarnych:
Płomienne oczyszczenie: podczas otrzymywania celnego ataku 12% szans na usunięcie z postaci efektów obezwładnienia, spowolnienia i obrażeń warunkowych.
Obrażenia warunkowe to m.in. zatrucie, głęboka rana, podpalenie, porażenie, itp.
Bonus jest standardowym oczyszczeniem postaci z negatywnych efektów.
Oślepienie: Podczas przyjmowania ataku 9% szansy na oślepienie przeciwnika i zablokowanie jego najbliższej akcji.
Jego działanie jest bardzo podobne do klątwy, jednak oślepienie nakładane jest na atakującego, a nie broniącego się. Jeśli atakujący zostanie oślepiony to jego kolejna akcja zakończy się niepowodzeniem. Bonus ten dedykowany jest szczególnie profesjom wolnym.

W Ithan odnajdziecie Yukara Umkkiego, który nałoży na Was legendarne błogosławieństwa z nowymi bonusami legendarnymi, żebyście mogli przetestować je w praktyce. Opcja zostanie wyłączona 12 października. Yukar zresetuje też umiejętności oraz doda zwój darmowego szkolenia, aby nauczyć się ich ponownie.

Pojawiła się nowa wersja umiejętności. Zmiany w tej aktualizacji dotyczą głównie łowcy, który otrzymał bezpośrednie wzmocnienie łuków z atakiem fizycznym i tym samym nie ma potrzeby wymuszać tego poprzez umiejętności. Dzięki temu zabiegowi możemy poszerzyć użyteczność istniejących umiejętności. Nowa diamentowa strzała będzie teraz dostępna niezależnie od wybranego ataku broni - wzmacnia atak fizyczny (co potęguje się na ciosach krytycznych, szczególnie w łukach z atakiem w pełni fizycznym) oraz na czas użycia umiejętności obniża unik przeciwnika. Efekt zwiększony zostaje poprzez zmianę "Celnego strzału" - umiejętność utrzymuje się teraz dwie tury. Wraz z tą zmianą znika wytrącenie z równowagi - umiejętność używana tylko w walce z tytanami, którzy obniżają szanse na jej wystąpienie o 70%. Statystyka ta jest zbyt słaba w walce z tytanami oraz okazałaby się zbyt silna w walkach PvP (w połączeniu z trucizną lub głęboką raną). Dwie umiejętności: Piętno bestii oraz Oczyszczenie wystarczają łowcom do walk z tytanami i nie jest konieczne dokładanie kolejnych.
Na niższych poziomach wzmocniliśmy też defensywę łowców poprzez umiejętność "Toksyczny wstrząs", która został przeniesiona na belkę z 80 poziomem.
Dodatkowo łowca oraz tropiciel otrzymali nową wersję umiejętności "Strzał w stopę", która jest możliwa do użycia, gdy przeciwnik do nas podejdzie. Zmienił się też jej efekt: zamiast spowalniać i dodawać szansę na unieruchomienie obniża do 40% szansę na unik oraz zwiększa atak fizyczny. Tym samym umiejętność będzie użyteczna w walce z tancerzami ostrzy i to przeciwko nim będzie miała swoje główne zastosowanie.
Drugą drobną, jednak wyraźną zmianą jest pozyskiwanie punktów kombinacji u wojownika. W walkach z szybkimi profesjami zbyt wolno zdobywał punkt poprzez ciosy krytyczne, dlatego teraz pozyskuje je za każde użycie "Błyskawicznego ataku". Dodatkowo "Okrzyk bojowy" zwiększa szansę na cios krytyczny, nie jak poprzednio na siłę krytyka - taki bonus jest już w "Krytycznym szale" i nie potrzeba go dublować.
Dokładną rozpiskę zmian znajdziecie tutaj.


Zmiany w wyczerpaniu, udostępnienie opcji cofania doświadczenia za złoto
Wraz z aktualizacją obejmującą przede wszystkim walki pvp, do gry trafiła również modyfikacja dotycząca wyczerpania oraz cofania doświadczenia. Wdrażane zmiany są finalnymi postanowieniami dyskusji toczonej w jednym z tematów w dziale Dyskusje Techniczne.
• Udostępniono opcję zakupu wyczerpania ujemnego
(na światach Nerthus, Pandora i Syberia jej zakup również pozwala na zdobywanie przedmiotów)
• Wartość wyczerpania z umiejętności klanowej "Siła woli" została podniesiona z 90 do 120 minut
• Uporządkowano terminowość zakupu dodatkowego wyczerpania:
- na dziś - ogranicza się do porannej przerwy dnia następnego (niewykorzystany przepada)
- na 7 i 30 dni od jutra - działa przez konkretną ilość dni i w tym czasie można zdobywać looty czy exp (bez dodatkowych 7 dni)
• Udostępniono opcję cofania doświadczenia za złoto. Sir Graunsheim dopyta teraz czy opłata zostanie uiszczona w złocie czy w smoczych łuskach.
Cena uzależniona jest od poziomu postaci oraz rośnie z każdą kolejną próbą powrotu doświadczenia z początku poziomu. Wszelkie zasady są analogiczne do tych znanych poprzednio (wzrost każdej następnej opłaty o 20%, maksymalna cena nie przekracza dwukrotności początkowej ceny, resety dostępne co 50 poziomów). Wzrost kosztów liczony jest oddzielnie dla złota i smoczych łusek.
Przykładowe ceny na poziomach:
40 poziom - 11,36m
100 poziom - 14,60m
240 poziom - 27,76m

Poprawiliśmy:
• Błąd w UM Strzała z niespodzianką
• Błąd w UM obniżających leczenie przeciwnika z przedmiotów
• Błąd z podwójnym naliczaniem punktów podczas uniku (ukryty blok)
• Rozrzut błyskawic wokół średniej
• Usunięto odrzut z bonusów legendarnych i zastąpiono go nowymi.
• Poprawka nakładania się czarów (w danym momencie działa najsilniejszy czar, nie zaś ostatni)
• Zdobycie przedmiotu przeklętego, który posiadamy w EQ nie łączy go już z założonym.
• Poprawka błędu ze zbyt długim osłabieniem ataku po wykonaniu podwójnego strzału.
• Poprawka specataków, które nie zatruwały przeciwników.

Zmiany w interfejsach:
Dodaliśmy:
• [NI] informację o tym ile % bonusu legendarnego działa na naszą postać
• [NI] dźwięk tury w walce
• [NI] dźwięk w trakcie podziału łupów
• [NI] przytrzymanie na urządzeniu mobilnym działa jak PPM
• [NI] dymki many i energii w oknie walki
• [NI] ukrywanie przycisku automatycznej walki po jego użyciu
• [NI] zapisywanie położenia zakładek chatu prywatnego

Zmieniliśmy:
• [NI] używanie dodatkowych funkcji itemów - dodatkowe opcje przedmiotu oraz chatu dostępne pod PPM (przytrzymanie w wersji mobilnej)
• [NI] wyświetlanie dodatkowych zakładek chatu prywatnego
• [NI] domyślny układ widgetów (wersja komputerowa oraz mobilna)
• [NI] domyślnie wszystkie wiadomości wyświetlane są teraz w zakładce "Ogólne"
• [NI] dodatek "Numerki przedmiotu" przeniesiony do klienta gry
• [NI] przyciski w Mapie Świata
• [NI] kolejność zakładek statystyk szczegółowych
• [SI/NI] samouczek w Otchłani nie włącza się automatycznie

Poprawiliśmy:
• [NI] skracanie tury po nieaktywności gracza w walce
• [NI] wyświetlanie emocji z innych zakładek
• [NI] wyświetlanie długich nicków w oknie handlu
• [NI] wyświetlanie nagród Otchłani oraz ich tipów
• [NI] wyświetlanie skrótów klawiszowych w tipach widgetów
• [NI] działanie komendy /r
• [NI] pasek tury w walce (był pełen podczas czyjejś tury)
• [NI] widoczność żółtych komunikatów w trakcie wczytywania gry
• [NI] przycisk atakuj po ucieczce gracza
• [NI] akceptację podwójnych komunikatów o wyrzuceniu z gry
• [NI] działanie joysticka (chodzika)
• [NI] powiadomienia nie dotyczą naszych wiadomości
• [NI] kolejność wyświetlania utworzonych kart chatu prywatnego
• [NI] wyświetlanie outfitów na zakładkach chatu prywatnego
• [NI] błąd w sytuacji gdy żadna zakładka nie była zaznaczona
• [SI] system wykrywania drogi

_
Edytowany 17:15:16 8.10.2018 przez Mykfanith
2018.10.08 15:09:08
Ocena: -10
cytuj | ID:41957142

Lordz

3002856
9997




W dalekiej krainie wybuchła niemała afera związana ze szmuglowaniem nielegalnych substancji w wypchanych baranach, a całe przedsięwzięcie zostało ujawnione przez pewnego wścibskiego szewczyka. Korupcja sięgała wysoko, gdyż zamieszany był sam król oraz zamkowy smok, a wszystkiemu święcił lokalny biskup. Gdy król został... wymazywany z kart historii przez wściekły lud, gadzina zabrała nieco skarbów i czmychnęła tam gdzie nagietki rosną, prosto w Smocze Góry, by szukać kryjówki u rodzinki. Z racji braku czasu na zaopatrzenie się w odpowiednią walutę, kuzyn Introprodara przytargał nieco towarów ze swoich stron, a następnie przehandlował je z Hajcobrodymi, którzy zwietrzyli interes związany z pewną szczególną, nadchodzącą datą...




_
Edytowany 09:52:01 9.10.2018 przez Lordz
2018.10.09 09:06:05
Ocena: -6
cytuj | ID:41960927

Literat

301444
71
UWAGA! Przed Otchłanią pojawi się jeszcze aktualizacja umiejętności!

Nie będę Was już dłużej trzymał w niepewności! Naostrzcie miecze, napełnijcie kołczany! III sezon Otchłani startuje w czwartek, 11 października 2018 roku, o godzinie 19:00. Walczycie do 8 listopada 2018 roku, do godziny 21:00. Później Otchłań zostanie zamknięta, a ja zajmę się przygotowaniami do kolejnego sezonu.

Co się zmieniło? Jak grać? Jak żyć?

1. Uporządkowaliśmy kwestię remisów. Od tego sezonu pierwszym wyznacznikiem będzie rekord danego sezonu, a drugim czas ukończenia meczów kwalifikacyjnych. Im szybciej zacznie grać w Otchłani, tym lepiej!

2. Zdecydowaliśmy się na zrezygnowanie z systemu kontroli aktywności.

3. Wprowadziliśmy poprawkę do algorytmu wyszukiwania przeciwników. Walk powinno być więcej, szczególnie w topce rankingu. Ze względu na tę zmianę, w dalszym ciągu jest aktywna opcja „Poddaj się”. Istotne jest tutaj zwiększenie rotacji w puli.

4. Przesunęliśmy maksymalną granicę Punktów Rankingowych. Obecnie jest to 400 PR, wcześniej było 300.

5. Zmodyfikowaliśmy obliczanie oceny trudności po walce w Otchłani (gwiazdki, gwiazdeczki!). Obecnie największą wagę ma siła ekwipunku, potem poziom, a na końcu suma punktów rankingowych.

Przypominam, że ocena trudności wypisuje wyłącznie poziom wyzwania i nie ma wpływu na liczbą straconych lub zyskanych Punktów Rankingowych.

6. W tym sezonie, siła ekwipunków graczy biorących udział w pojedynku, będzie mocniej wyrównywana. Większe znacznie powinny mieć umiejętności oraz taktyka w trakcie walki.

7. Kwestia światów prywatnych. Nie będę ukrywał, że Otchłań od pierwszego, papierowego prototypu, jest projektowana dla serwerów publicznych. Mieliśmy kilka pomysłów, ale – w trakcie prac nad III sezonem – stwierdziliśmy, że budowane narzędzia nie rozwiążą problemów zgłaszanych przez osoby grające na światach prywatnych.

Tutaj, najczęściej podnoszą kwestią, jest niewielka pula graczy. Na to nie mamy wpływu.

Tradycyjnie zapraszam do kontaktu za pośrednictwem Panelu Kontaktowego. Można mnie też łapać na Discordzie.

Życzę udanych walk i spektakularnych zwycięstw!
2018.10.09 12:35:02
Ocena: -10
cytuj | ID:41961271

Deedo

7773164
2262


Do gry został dodany nowy kolos na 90 poziomie - Umibozu! Wielkiego wodnika możecie odnaleźć po przejściu do tajemniczej krainy na Moczarach Rybiego Oka (Trzcina 57,27).
Kolos dedykowany jest graczom z poziomem 77-103. Kolejny kolos będzie miał 117 poziom.


Od dziś możecie się teleportować pomiędzy arenami Ithan, Eder oraz Tuzmer. Warunkiem jest ukończony quest u Zakonu Planu Astralnego.


Dodaliśmy dzisiaj możliwość wyłączania efektów pogodowych/eventowych na SI. Przycisku szukajcie w konfiguracji.


Edytowany 11:02:01 12.10.2018 przez Hela Ponczek
2018.10.12 10:09:09
MEDAL Ocena: 49 :: Oceń wypowiedź:
cytuj | ID:41971739

Hypercube

280697
3258
Ciach//Morry
Edytowany 10:17:58 15.10.2018 przez Morry Myio
2018.10.13 00:23:07
MEDAL Ocena: 28
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:41975082
Początek strony Strona: [1] [2] [3] ... [14] [15] [16] [17]

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Newsy > Blog techniczny Margonem

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0