Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Aktualności > Blog techniczny Margonem

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]
Koniec strony Strona: [1] [2] [3] ... [18] [19] [20] [21] [22]

Ekipa Garmory

300306
202
W Mokrej grocie pojawiła się nowa eII Agar(51 poziom). Mapa na której się znajduje jest zamknięta do 64 poziomu lub ustawień świata.



Dodatkowo szansa na legendarny łup z tej eII będzie dwukrotnie większa do 30.03.2020 r.

Dodatkowe informacje:
- Przedmioty z eII oczyści dla Was Alchemik Seridiusz z Tuzmer.
2020.03.23 09:01:45
MEDAL Ocena: 44
cytuj | ID:43737766

Ekipa Garmory

300306
202
Alarm! Szajka bandziorów obrabowała Zakon Białej Lilii!




Dowódca straży prosi o pomoc! Straż Torneg zajmuje się odzyskiwaniem leków, a Wy musicie złapać bandytów!
W nagrodę za pokonanie przysługuje Wam prawo do łupu rabusiów. Co można zdobyć? Każdy zbir ucieka z którąś skrzynią!






Plotka głosi, że wśród zrabowanych dóbr były szaty uzdrowicieli, mające magiczne właściwości lecznicze!





Rozbójnicy uciekają w popłochu i gubią swój dobytek. Zamknięte skrzynie i szkatułki trzeba otworzyć kluczem. Szukajcie zgubionych toreb złodziei, a może uda się Wam zdobyć jeden z dwóch kluczy do skarbu!








Do pomocy w otwieraniu zamków, Alrik sprowadził swojego kuzyna. Ślusarz Baldrik zajmuje się wymianą przedmiotów!
Znajdziecie go w Torneg (63,18).
Jeśli ktoś ma straszny problem z zamkiem, zawsze możecie kupić u niego specjalny wytrych!



Pamiętajcie, że nie każdy zbój zechce się z Wami pojedynkować!
Zbira z poziomem 30 można bić do 75 poziomu, 100 od 76 do 150, ze 175 od 151 do 225, a z 250 od 226.

Wydarzenie zostanie zakończone 02.04.2020 r.

Dodatkowe informacje:
• eII Agar otrzymał do swojego szablonu łupów przedmiot teleportujący do Mokrej Groty p.1.
• Mokra Grota p.1 jest mapą z warunkowym PvP.

_
Edytowany 12:52:26 26.3.2020 przez Ekipa Garmory
2020.03.26 11:00:48
MEDAL Ocena: 34
cytuj | ID:43751173

Ekipa Garmory

300306
202

MINIEVENT MARCOWY


Z okazji minieventu marcowego:
• Na światach publicznych oraz Nerthusie została wyłączona przewaga poziomowa (wyjątkiem są światy Brutal oraz Pandora gdzie przewaga dla odmiany jest włączona).
• W oknie aktualności znajdziecie trzy upominki. Można je odebrać od 25 poziomu doświadczenia.



Minievent zostanie zakończony 30.03.2020 r.
_
Edytowany 10:17:17 27.3.2020 przez Ekipa Garmory
2020.03.27 10:00:35
MEDAL Ocena: 30
cytuj | ID:43756187

Ekipa Garmory

300306
202
Awaria po stronie OVH spowodowała problem ze światami: berufs, erebos, hypnos, legion, lelwani, majorka, riventia, telawel, thantos, unia.
Niestety, dopóki OVH nie naprawi swoich problemów z siecią, nie jest możliwe uruchomienie w/w światów.
Będziemy na bieżąco monitorować sytuację i jak tylko będzie to możliwe przywrócić grę. O wszelkich decyzjach będziemy informować - póki co zachęcamy do podboju innych światów.
Jedyna informacja jaką udało nam się zdobyć to ta z Twittera:
https://twitter.com/OVHcloud/status/1244654997947723780?s=20
Edytowany 19:14:59 30.3.2020 przez Ekipa Garmory
2020.03.30 19:10:47
MEDAL Ocena: 17
cytuj | ID:43770047

Ekipa Garmory

300306
202
Wygląda na to, że komunikacja między serwerami pracuje prawidłowo - w związku z tym uruchomiliśmy światy, które miały problemy.
Nie mamy jednak pewności czy jest to chwilowa poprawa i problem nie powróci jeszcze, gdyż nie mamy informacji o zakończeniu awarii po stronie OVH, a więc czasowa poprawa może być jedynie wynikiem włączenia urządzeń "na próbę" po ich stronie na jakiś czas, po czym mogą znowu wyłączyć je w celu dalszej diagnostyki / naprawy ich większego problemu.
https://twitter.com/OVHcloud/status/1244681144869761025
2020.03.30 20:17:03
Ocena: 8
cytuj | ID:43770366

Ekipa Garmory

300306
202
W trudnych czasach, gdy za oknem zimno i pusto, myśli człowieka zaczynają ulatywać ku dalekim, prawie zapomnianym już krainom. Zamyka oczy i nagle na twarzy czuje ciepły blask słońca, jego skóra kurczy się, smagana gorącym pustynnym wiatrem, zaś w uszach zaczynają dudnić odgłosy strzałów i rytmy ceremonialnych bębnów. Szara rzeczywistość nie napawa optymizmem, może więc warto zanurzyć się na chwilę w barwny świat czerwonoskórych oraz kowbojów?

Poszukiwacze przygód na wagę złota!
Wieść niesie, że do małego, zabitego deskami miasteczka Redrock na zachodzie jakiś czas temu przybył znany i ceniony konstruktor Tom Thumb, który podjął się pracy nad budową kolei. By jednak sfinansować taką inwestycję potrzebne są fundusze. Jakże ich zatem nie zaczerpnąć z pobliskiej kopalni, gdzie grudki połyskliwego metalu tylko czekają, aż ktoś je wydobędzie? Niestety, gdy w okolicy więcej naliczyć można rewolwerowców niż kopaczy, sprawy się komplikują. Jakby tego było mało, mieszkającemu nieopodal plemieniu Banok zdecydowanie nie podoba się, gdy w pogoni za zyskiem blade twarze zaczynają łakomym wzrokiem spoglądać na ich ziemię. Jak to wszystko się skończy? Przekonać możesz się jedynie, gdy sam zjawisz się na miejscu!



Garść ważnych informacji:
- event przeznaczony jest dla postaci z minimum 25 poziomem doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 20.04.2020 r. Tego dnia kilku sprzedawców odwiedzi Karka-han i zatrzyma się tam aż do 27.04.2020 r.
- dotarcie na jedną z lokacji eventowych umożliwią Wam Kaktusy, które znajdziecie w Torneg obok członka Zakonu Planu Astralnego (54,25),
- wędrując po krainie możecie spotkać sześciu herosów, którzy posiadają poziomy: 40, 100, 125, 190, 250 oraz 290,
- zadania fabularne wprowadzane będą od dziś aż do 09.04.2020 r. włącznie. Pierwsze zadanie z głównej fabuły wydarzenia rozpocząć możecie u kopacza Vincenta w Saloonie,
- zadania dzienne wylosować możecie z pisankowej sterty w Torneg, która znajduje się obok Synti,
- loteria jest dostępna w postaci kuferków z poziomu okna aktualności lub klasycznie ze sklepu u Elijaha w miasteczku Redrock (24,37),
- przypominamy o możliwości odebrania nagród z questów bez doświadczenia, wybór należy do Was, więc czytajcie uważnie końcowe dialogi,
- Odo Lotnobrodego, Giorgio Strojnobrodego, Levente Torbobrodego oraz Kiro Zastępobrodego znajdziecie jak zwykle w Werbin w Magazynie Krasnoludów.

Życzymy udanej zabawy, a nade wszystko dużo zdrowia w te niecodzienne dni!
2020.04.02 10:05:43
MEDAL Ocena: 46
cytuj | ID:43780366

Ekipa Garmory

300306
202
W najnowszym numerze Komputer Świat (5/2020) znajdziecie kod pozwalający na odblokowanie bonusowego zestawu przedmiotów w Margonem!
Po zakupieniu czasopisma odnajdźcie artykuł na temat gry. Tam zobaczycie krótką instrukcję, dzięki której znajdziecie i aktywujecie kod.
Aby móc skorzystać z oferty, konieczne jest odwiedzenie strony https://ksplus.komputerswiat.pl. Dopiero po zarejestrowaniu kodu z KŚ, otrzymacie kod do gry!
Doskonale zdajemy sobie sprawę z aktualnej sytuacji, dlatego przypominamy, że czasopismo „Komputer Świat” kupicie także w wersji elektronicznej. Wystarczy, że wejdziecie na stronę https://ksplus.komputerswiat.pl/sklep#ks-5-2020 i klikniecie przycisk „Kup teraz”. Cena wydania elektronicznego: 8,90 zł.
Uwaga! Do zrealizowania zamówienia elektronicznego, konieczne jest posiadanie konta w „KŚ+”. Możecie je założyć na stronie https://ksplus.komputerswiat.pl lub w trakcie finalizacji zakupu.
Gdzie znajdziecie kod do Margonem? Po dokonaniu zakupu kliknijcie zakładkę „Moja półka”. Jest widoczna po zalogowaniu na konto KŚ Plus! Obok okładki zakupionego wydania, kliknijcie przycisk „Bonusy”.
Zobaczycie stronę z listą dodatków z czasopisma, a tam wystarczy wybrać „Margonem” i kliknąć „Wyświetl kod”.
Pamiętajcie, aby postępować zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie!
Jeśli napotkacie jakikolwiek problem z obsługą „KŚ+”, to skontaktujcie się z obsługą klienta czasopisma „Komputer Świat”.



Zawartością kodu są dwa pakiety z których wybrać można jeden.

Pakiet początkującego:





Pakiet zaawansowanego:




2020.04.07 09:03:02
MEDAL Ocena: 24
cytuj | ID:43807768

Ekipa Garmory

300306
202

W związku z dużym zainteresowaniem promocją oraz trwaniem akcji #zostanwdomu postanowiliśmy przedłużyć możliwość zdobycia nagród. Zmianie uległ czas nieaktywności i obecnie zasady prezentują się następująco:
• Za każdego zaproszonego znajomego (z waszego linku referencyjnego), który powróci do gry po długiej przerwie (zaloguje się po min. 45 dniach nieaktywności) otrzymujecie nagrodę na postać z najwyższym poziomem,
• powracający kompan otrzymuje nagrody na każdą postać,
• powracający gracz musi posiadać postać z przynajmniej 31 poziomem doświadczenia.
Nagrody prezentują się następująco:


Link referencyjny** znajduje się tutaj:


Jeżeli nie znacie żadnego nieaktywnego gracza, to nic straconego! Bowiem każda nowo zaproszona osoba, która założy konto z waszego linku referencyjnego**, otrzyma na start skrzynię niespodzianek dzięki której będzie łatwiej rozpocząć jej przygodę w Margonem!


*Przedmiot trafia na pierwszy slot i może być schowany pod innym posiadanym przedmiotem.
**Jest to ten sam link referencyjny - dla kont powracających i nowo zaproszonych.

Strój krasnoluda do zdobycia jest ze skrzyni oddanego kompana.


Akcja promocyjna potrwa do 30.04.2020 r.
2020.04.10 15:12:58
Ocena: -10
cytuj | ID:43825068

Ekipa Garmory

300306
202


Przygotujcie się na zwiększoną aktywność wszystkich herosów! Przez cały weekend ich czas respu będzie 2x krótszy niż zwykle!

W oknie aktualności oraz w sklepie Elijaha znajdziecie Kuferki Szczęśliwca w promocyjnych cenach!

Wydarzenie zostanie zakończone 20.04.2020 r. w godzinach porannych.

Również na 20.04.2020 r. planujemy prace konserwacyjne (po synchronizacji) i mogą się zdarzyć przerwy w dostępie do gry dla światów: Aequus, Dev, Experimental, Gefion, Majuna, Zorza. Postaramy się, aby wszystkie prace przebiegły sprawnie.
2020.04.17 10:15:55
MEDAL Ocena: 34
cytuj | ID:43857206

Ekipa Garmory

300306
202


W Dolinie Yss znajdziecie Linarda, który opowie Wam ciekawą historię o swoich tajemniczych umiejętnościach. Czyżby młody mężczyzna nosił w sobie zadziwiającą moc?

Oto garść najważniejszych informacji związanych z dzisiejszą synchronizacją:
• zadanie jest dedykowane dla postaci z minimum 25 poziomem doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 27.04.2020 r.,
• quest posiada opcję wyboru nagrody z doświadczeniem i bez doświadczenia,
• jest to kolejny quest z serii zadań, którego zrobienie może przynieść Wam korzyści w przyszłości.

Udanej zabawy!
2020.04.23 10:06:10
Ocena: 0
cytuj | ID:43888195

Ekipa Garmory

300306
202

MINIEVENT KWIETNIOWY


Z okazji minieventu kwietniowego:
• Tata Tomasza umożliwi Wam teleportację w wybrane miejsce krainy Margonem.
• w oknie aktualności znajdziecie trzy upominki.



Minievent zostanie zakończony 27.04.2019 r.


Na poniedziałek i wtorek (27 - 28.04.2020 r.) planujemy prace konserwacyjne (po synchronizacji kończącej minievent) i mogą się zdarzyć przerwy w dostępie do gry dla wszystkich światów. Postaramy się, aby wszystkie prace przebiegły sprawnie.
Edytowany 10:10:42 24.4.2020 przez Ekipa Garmory
2020.04.24 10:00:01
MEDAL Ocena: 30
cytuj | ID:43892449

Ekipa Garmory

300306
202
Drodzy Gracze!

Zgodnie z zapowiedzią, przeprowadzana jest aktualizacja serwerów, w związku z tym o godzie 10:45 zostanie wyłączona stara i nowa strona główna (nie będziecie mogli się przelogować, korzystać z konfiguracji) oraz w pierwszej kolejności zostaną wyłączone światy: Aequus, Dev, Experimental, Gefion, Majuna, Zorza (gra nie będzie możliwa), po zakończeniu prac na tych światach zostaną wyłączone wszystkie pozostałe światy. Postaramy się, aby prace przebiegły sprawnie, a dostęp do gry został przywrócony najszybciej jak to możliwe, jednak potrwać to może nawet kilka godzin. Za wszystkie niedogodności przepraszamy.
2020.04.28 10:16:48
MEDAL Ocena: 22
cytuj | ID:43908587

Ekipa Garmory

300306
202
Prace serwisowe zostały zakończone.
2020.04.28 13:20:45
Ocena: -8
cytuj | ID:43909186

Ekipa Garmory

300306
202
Pogoda w ostatnim czasie nie rozpieszczała, ale widząc, że nadchodzi maj, postanowiła wszystko wynagrodzić. Trawa się zazieleniła i pokryła pachnącymi kwiatami, drzewa obsypały się kwieciem, a w powietrzu czuć zapach burzy. Nadszedł czas, aby zrobić sobie przerwę od codziennych obowiązków, w spokoju wypić kubek ulubionej herbaty na łonie natury, upiec smakołyki w ognisku i pośpiewać wraz z przyjaciółmi. Nadeszła majówka!



Garść ważnych informacji:
- wydarzenie przeznaczone jest dla postaci od 25 poziomu doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 06.05.2020 r.,
- na Majowe Radochy zabierze Was Witek, którego znajdziecie w centrum Ithan, a gdy będziecie chcieli wrócić do miasta, on również wskaże drogę,
- czeka na was pięć questów, w których pomożecie stworzyć smak nowego piwa, pomóc utalentowanym ludziom, posprzątać zaśmiecony las, sprawdzić, jak bawi się młodzież, która nie chciała spędzać majówki z rodzicami, a także podjąć się bardzo odpowiedzialnej pracy,
- wędrując po krainie Margonem spotkać możecie Leśnego Psotnika (25 lvl), który ma ze sobą wiele skarbów.

Zachęcamy też do zapoznania się z filmem na naszym kanale YouTube.

Bawcie się dobrze!
2020.04.30 10:00:30
Ocena: -4
cytuj | ID:43915334

Ekipa Garmory

300306
202
Już za niespełna godzinę, o 12:00 zostanie odblokowane wejście do Namiotu Tropicieli Herosów, który to znajduje się w Gościńcu Bardów. Wewnątrz znajdziecie oczywiście trzech tropicieli herosów, lecz pamiętajcie, że nie będą tam czekali w nieskończoność! Gdy tylko skończy się pierwsza tura walk rozbiegną się po krainie w poszukiwaniu kryjówek Karmazynowego Mściciela, Bacy bez łowiec oraz Demonisa Pana Nicości!
A kogo tropiciele będą szukać podczas kolejnej edycji? To już zależy od Was! Dziś od godziny 15 zostanie udostępniona możliwość głosowania na kolejną grupę za pośrednictwem rozmowy z Tomaszkiem (Ithan). Głosować może każda postać z minimum 30 poziomem, głosowanie zostanie zakończone 6 maja o poranku.

Tropiciele Herosów

W grze pojawiło się trzech tropicieli herosów:
Tropiciel Herosów
45 lvl (dostępny dla graczy od 32 lvl do 58 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Karmazynowy Mściciel

Wtajemniczony Tropiciel Herosów
123 lvl (dostępny dla graczy od 110 lvl do 136 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Baca bez łowiec

Doświadczony Tropiciel Herosów
210 lvl (dostępny dla graczy od 197 lvl do 223 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Demonis Pan Nicości

Kompendium wiedzy o Tropicielach Herosów:
- czas trwania wydarzenia: 12:00 01.05.2020 r. - 12:00 03.05.2020 r.;
- tropiciele respią się w okolicy respawnów danego herosa, którego tropią;
- czas odradzania się tropicieli to ok. 90 minut na światach zwykłych;
- czas obecności tropiciela w danej lokacji, po pierwszej interakcji z graczem: 20 minut;
- nagroda dla pierwszego gracza, który wejdzie w interakcję z tropicielem po jej odrodzeniu: losowy przedmiot z szablonu eventowego kolosa, do którego kryjówki wpuszcza;
- herosi w swych kryjówkach mają rangę kolosa;
- podział zdobyczy jest realizowany w tradycyjny dla herosów sposób;
- przedmioty heroiczne oraz legendarne w szablonach eventowych kolosów otrzymały wyjątkowe grafiki dostępne wyłącznie w trakcie trwania wydarzenia;
- jeśli w szablonie herosa znajdowała się szansa na nic, w przypadku kolosów eventowych została ona zastąpiona miksturą leczącą.

Krótki opis "Jak to działa?"
Po pojawieniu się Tropiciela Herosów pierwsza osoba (na danym serwerze), która wejdzie z nim w interakcję, otrzyma jeden z przedmiotów obecnych w szablonie eventowego kolosa. W tej samej chwili aktywowane jest wejście na kolosa w tym miejscu, na czas 20 min od "odkrycia" pozycji tropiciela. Przez ten czas, wszyscy gracze z danego serwera mogą się udać w to miejsce, zebrać w odpowiednio liczne grupy i za pośrednictwem rozmowy z tropicielem, dostać do lokacji z kolosem. Jeśli nie jesteście pewni, jak długo wejście jest jeszcze aktywne i czy Wasi znajomi dotrą na czas, wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową w rozmowie z najemnikiem, a otrzymacie jedną z informacji:
- wejście jest aktywne jeszcze ponad 15/10/5 minut;
- wejście będzie aktywne już tylko 4/3/2/1 minuty/ę;
- wejście będzie aktywne mniej niż jedną minutę.
Po upływie czasu pierwszy gracz, który wejdzie w interakcję z najemnikiem, otrzyma informację, że czas już minął, a sam najemnik zniknie.
UWAGA! (głównie dla światów prywatnych), czas respu najemnika (wspomniane wyżej ok. 90 minut) to czas od momentu zniknięcia tropiciela, do jego ponownego pojawienia się. Jeśli nikt z Was nie pomówi z tropicielem po zakończeniu czasu aktywności wejścia, tropiciel nadal będzie stał w tym samym miejscu i czekał na tę interakcję.
Walka z kolosem:
- jeśli zakończy się porażką Waszej drużyny, odrodzicie się w jednym z miast, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by wrócić do najemnika i podjąć próbę jeszcze raz (oczywiście pod warunkiem, że nie minęło 20 minut od otwarcia wejścia).
- jeśli zakończy się wygraną, należy udać się do wyjścia, które teleportuje Was do miasta. Kolejną walkę możecie stoczyć "w następnej turze", czyli po tym, jak najemnik zniknie i ponownie pojawi się w innym miejscu.
Niezależnie od tego, czy swoją walkę wygraliście, czy przegraliście, w kolejnej turze ponownie możecie rzucić rękawice kolosowi!


Wymarzonych zdobyczy dla wszystkich!
2020.05.01 11:20:55
MEDAL Ocena: 34
cytuj | ID:43919504

Ekipa Garmory

300306
202





Mieszkańcy Eder obchodzą w dniu dzisiejszym szczególny dzień. Dawno temu, urzędujący magin otworzył niebezpieczny portal, wpuszczając latające paskudy, demony planu astralnego, których ugryzienia przemieniały ludzi w takie same, paskudne stwory. Zaraza rozprzestrzeniała się w zatrważającym tempie, a pierwsi uzdrowiciele sami padli ofiarą choroby. Wtedy przybyli doktorzy plagi, specjalizujący się w beznadziejnych przypadkach - i dokonali niemożliwego. Eder zostało uratowane, a nawet największy złoczyńca okazuje szacunek tym bohaterskim lekarzom. Czarodzieje zamknęli demony w rezydencji maga, strzeżcie się ich paskudnych zębów! Inaczej doktorzy będą musieli powrócić...



Sezon XIII Smoczych kuferków już w grze!





2020.05.06 09:00:17
Ocena: 8
cytuj | ID:43935294

Ekipa Garmory

300306
202
Wyniki głosowania na kolejną edycję Tropicieli Herosów prezentują się następująco:
- I miejsce, z wynikiem 26,54% zdobyła grupa: Zły Przewodnik (63 lvl), Obłąkany łowca orków (144 lvl) oraz Dęborożec (242 lvl)
- II miejsce z wynikiem 24,13% zdobyła grupa: Piekielny Kościej (74 lvl), Czarująca Atalia (157 lvl) i Tepeyollotl (260 lvl)
- zaś III miejsce z wynikiem 19,31% zdobyła grupa: Kochanka Nocy (100 lvl), Viviana Nandin (184 lvl), Młody Smok (282 lvl)

Za wszystkie oddane głosy dziękujemy, a z tropicielami Złego Przewodnika, Obłąkanego łowcy orków i Dęborożca zobaczycie się już podczas kolejnej edycji Tropicieli Herosów!
2020.05.06 12:17:42
MEDAL Ocena: 18
cytuj | ID:43935888

Ekipa Garmory

300306
202
Blokada sieci hostingowych
Blokujemy dostęp do gry z adresów Nazwa.pl oraz OVH odcinając w ten sposób łatwy dostęp niektórym skryptom wspomagającym kradzieże i/lub nieuczciwe praktyki.

TLDR;
Od dłuższego czasu w analizach różnego rodzaju "akcji" obserwujemy, że agresorzy korzystają z wynajmowanych serwerów, a żaden z naszych graczy nie siedzi w serwerowni na wynajętym przez siebie VPS czy maszynie dedykowanej "grając jak człowiek", to zdecydowaliśmy się po prostu odciąć od gry wszystkie te maszyny.
W chwili obecnej odcięte zostały sieci OVH (nasze serwery się tam znajdują i atakujący miał preferencyjne warunki łączenia się przy pomocy skryptów z naszymi serwerami) oraz Nazwa PL (również z tej sieci zaobserwowaliśmy ostatnio parę "dziwnych akcji").
Rozwiązanie jest wdrożone testowo i w razie wystąpienia uzasadnionego powodu może się okazać, że zostanie wycofane, aczkolwiek bardziej prawdopodobne jest rozszerzanie blokady na kolejne sieci w najbliższych dniach / tygodniach.
2020.05.07 11:33:59
MEDAL Ocena: 48
cytuj | ID:43939196

Ekipa Garmory

300306
202

Poszukiwanie eliksiru smoczej krwi!



W krainie Margonem pojawił się słynny alchemik, domniemany posiadacz kamienia filozofów - Nikolai Płomyczek.



Nikolaj bardzo interesuje się stworzonym w krainach legendarnym eliksirem. Choć jego istnienie było na wpół mityczne, lud Shaiharrud powrócił na swoje dawne ziemie. Chaegd Agnrakh, ongiś człowiek, przyjął błogosławieństwo Hebrehotha, smoczego boga, i sam stał się smokiem. Nikolai od dziesięcioleci próbował wytworzyć sztuczny eliksir podczas swoich eksperymentów. Udało mu się stworzyć syntetyczne Smocze Organy, ale nie potrafi powtórzyć tego z krwią smoka. Odnalazł się jednak ktoś, kto to potrafi…



Ongiś wygnany z Thuzal, Valthar Biały znów działa w przestępczym półświatku. Ten genialny alchemik jest w stanie przygotować syntetyczną smoczą krew, tak potrzebną Nikolaiowi do eksperymentów.

Zostań alchemikiem i bądź pierwszym, który stworzy legendarny Eliksir smoczej krwi!


Szukajcie wśród krain porzuconej torby alchemika. W ów torbie znajdziecie wskazówki - zleci ona proste zadanie wprowadzające na 25 poziom. W nagrodę otrzymacie receptę na tworzenie zestawu alchemicznego oraz cztery zestawy alchemiczne. Inne torby znajdziecie rozrzucone po mapach - zdobędziecie z nich składniki potrzebne do wytworzenia Zestawu alchemicznego. Torby podzielone są na poszczególne przedziały.



Czarna torba alchemika: 25-50
Brązowa torba alchemika: 51-100
Pomarańczowa torba alchemika: 101-150
Zielona torba alchemika: 151-200
Turkusowa torba alchemika: 201-250
Niebieska torba alchemika: 251-500

Zestaw alchemiczny możecie stworzyć poprzez receptę i składniki zebrane z toreb alchemików. Możecie też porozmawiać z Nikolaiem i sprawdzić jego specjalny sklep!




Następnie będziecie musieli zdecydować, którego alchemika poprosicie o pomoc.
Eliksir smoczej krwi wymaga zmieszania smoczych organów z krwią smoka. Czerwony zestaw alchemiczny pozwoli wam stworzyć sztuczne smocze organy, zaś niebieski zestaw alchemiczny dostarczy wam zapasu syntetycznej smoczej krwi. Nikolai wymieni wasze zestawy alchemiczne na zestaw czerwony, zaś Valthar zaoferuje wam zestaw niebieski.








Aby stworzyć eliksir smoczej krwi, będziecie musieli przejść przez kilka etapów. W końcu chcecie uzurpować sobie boską moc kapłanów Shaiharrud i to bez dostępu do ich świętych tekstów! Wytrwałość popłaca, a Nikolai pomoże Wam wymienić skompletowane Smocze organy i Syntetyczną smoczą krew na eliksir przemiany.



Każdy eliksir oferuje strój na stałe. Aby stworzyć kolejny eliksir, należy wziąć istniejący i połączyć go z odpowiednimi składnikami. Tylko bazowy eliksir powstaje z Syntetycznej smoczej krwi i Smoczych organów. Eliksir smoczej krwi pozwala na przemianę w smoka, jednak to nie koniec zabawy - można go ulepszyć do rangi Smoczej łzy w jednej z trzech dróg rozwoju.






Ulepszanie legendarnego stroju następuje poprzez zmieszanie go z przedmiotem ulepszającym.






Stroje heroiczne i unikatowe również można ulepszać. Jeśli gracz zdecyduje się stworzyć strój wyższej rangi, można zdjąć ulepszenie ze stroju i wykorzystać go do kolejnego etapu alchemicznych eksperymentów.





Ulepszać można także zestawy alchemiczne - wystarczy połączyć je z odpowiednim przedmiotem by podnieść ich rangę. Ulepszenia zestawu czerwonego zdobędziecie z zestawu niebieskiego i na odwrót. Podniesienie rangi zestawu alchemicznego pozwala na losowanie lepszych przedmiotów - zestaw heroiczny oferuje tylko przedmioty heroiczne i legendarne - w ten sposób łatwiej zdobyć pożądane przedmioty na wyższych etapach. Jeśli jednak plecak puchnie nam od przedmiotów niepotrzebnych - nic straconego! Valthar wymieni je na Syntetyczną smoczą krew.





Z eksperymentami nie musicie się spieszyć, ponieważ podobnie jak smoki, Nikolai i Valthar zostaną z nami na stałe!

Jednakże, stare powiedzenie głosi, iż kto pierwszy ten lepszy. Shaiharrud szepczą, że Hebrehoth przebudzi się ze swego snu i nagrodzi pierwsze osoby, które zdobędą Łzę magmowego lub kryształowego smoka!

Spodziewajcie się konkursu związanego z wyścigiem po smoki!
Szczegóły pojawią się wkrótce!
2020.05.07 12:03:49
MEDAL Ocena: 30
cytuj | ID:43939339

Ekipa Garmory

300306
202

Dzielni alchemicy! Oto kolejne wyzwanie dla Was!



Jak już wiecie, wraz z wprowadzeniem Smoczej Alchemii, zapowiedzieliśmy konkurs polegający na wyścigi po smoki II poziomu. Nie spodziewaliśmy się jednak, że dzielni alchemicy tak szybko stworzą ten legendarny eliksir i zawstydzą mędrców szukających formuły przez wieki. Dlatego zamiast konkursu, alchemicy, którzy wytworzyli eliksir jako pierwsi, otrzymają specjalne upominki, upamiętniające ich wybitny wkład w opracowanie tej skomplikowanej formuły!

Odnajdźcie astrofizyka Dolawira!



Psst! Podobno zatrzymał się w Zajeździe pod Zielonym Jednorożcem na Mokradłach.


Ten uczony z daleka jest niesamowicie ciekawy jak Smocze Łzy są w stanie tchnąć życie w starożytną istotę smoka. W zamian za możliwość przeprowadzenia badań, nagrodzi Was Runą astralną. Runę astralną można odebrać posiadając Łzę smoka II poziomu. Aby nikt nie czuł się pokrzywdzony, również posiadacze złotych smoków mogą odebrać runę, jednak nagroda będzie różniła się od tych, które przewidzieliśmy dla posiadaczy smoków magmowych i kryształowych.





Jeśli jesteście o krok od stworzenia eliksiru, jednak wciąż potrząsacie aukcjonerem w nadziei na brakujący składnik - nie martwcie się!
Nagrody podzielone są na pięć poziomów, które będą dostępne co tydzień.





KALENDARZ:

11.05.2020 r. - Astrofizyk wydaje Astralną runę I poziomu.
18.05.2020 r. - Astrofizyk wydaje runę II poziomu.
25.05.2020 r. - Astrofizyk wydaje runę III poziomu.
01.06.2020 r. - Astrofizyk wydaje runę IV poziomu.
08.06.2020 r. - Astrofizyk wydaje runę V poziomu.
15.06.2020 r. - Zakończenie wydarzenia - Astrofizyk zaczyna wymieniać Przebadane łzy smoka i runy na nagrody adekwatne dla typu smoka.

Co kryje się za runami?


Przede wszystkim, niepowtarzalna Łza smoka III poziomu!
Pierwsi zdobywcy otrzymają kolejnego smoka w formie stroju i maskotki wraz z możliwością darmowego przeniesienia Łzy smoka III poziomu lub dodatkowej Łzy smoka II poziomu na inną postać.

Runa astralna I poziomu daje: Paczka nagród diamentowego smoka + Łza smoka III poziomu (strój) + Łza smoka III poziomu (maskotka)
Runa astralna II poziomu daje: Paczka nagród złotego smoka + Łza smoka III poziomu (strój) + Łza smoka II poziomu (maskotka)
Runa astralna III poziomu daje: Paczka nagród srebrzystego smoka + Łza smoka II poziomu (strój) + Łza smoka I poziomu (maskotka)
Runa astralna IV poziomu daje: Paczka nagród czerwonego smoka + Łza smoka I poziomu (strój) + Eliksir smoczej krwi (maskotka)
Runa astralna IV poziomu daje: Paczka nagród zielonego smoka + Eliksir smoczej krwi (maskotka)

Łza smoka III poziomu

Aby odebrać nagrodę, będziecie musieli wymienić Przebadaną łzę smoka i runę na nagrody. Wasza Łza smoka wróci do Was nienaruszona, a w zależności od typu smoka, jakiego badał Astrofizyk, otrzymacie różne Łzy smoka III poziomu.

Przebadana Łza magmowego smoka daje: Łza mrocznego smoka
Przebadana Łza kryształowego smoka daje: Łza duchowego smoka
Przebadana Łza złotego smoka daje: Łza diamentowego smoka



Pomyślnych eksperymentów!




Aktualizacja Smoczej alchemii:
• poprawiono błąd z wymieszaniem płci podczas tworzenia strojów
• dodano możliwość wymiany dwóch składników na podtyp biomasy - stworzycie z niej jeden nowy składnik.
• Kluczowy paser w Eder przehandluje z Wami stare klucze zbirów na Zestawy alchemiczne.
• dodano szansę na kolejne losowanie z torby alchemika (łącznie 3 losowania)
2020.05.11 09:00:32
Ocena: 6
cytuj | ID:43950974

Ekipa Garmory

300306
202
W Zielonej Grocie pojawiła się nowa eII Grubber Ochlaj(93 poziom). Mapa na której się znajduje jest zamknięta do 106 poziomu lub ustawień świata.



Szansa na legendarny łup z tej eII będzie dwukrotnie większa do 18.05.2020 r. Dodatkowo Magazyn Win został połączony z Zieloną Grotą.
Edytowany 09:11:29 11.5.2020 przez Ekipa Garmory
2020.05.11 09:01:02
MEDAL Ocena: 30
cytuj | ID:43950978

Ekipa Garmory

300306
202
Przemierzając trakt Werbin-Mythar można przejść przez Góry Zrębowe. Każdy, kto choć raz zszedł z głównego szlaku, aby zaczerpnąć wody z pobliskiego jeziora z pewnością spotkał mieszkającego tam pustelnika. Randers, bo tak mu było na imię, już jako młody mężczyzna wyrzekł się wszelkich dóbr i zdecydował się na pustelnicze życie. Warto jednak zastanowić się nad tym, czy na pewno miał jakiś wybór?



Wszyscy, którzy mają minimum 25 poziom doświadczenia i są zainteresowani historią Randersa mogą odwiedzić Góry Zrębowe i zajrzeć do jego namiotu. Zadanie będzie dostępne od dziś do godzin porannych dnia 18.05.2020. Istnieje opcja wyboru nagrody z doświadczeniem i bez doświadczenia, dlatego też zachęcamy do uważnego śledzenia dialogów.

Wspomnieć należy, że wykonanie zadania może zaowocować w przyszłości. Randers z pewnością odwdzięczy się każdemu, kto teraz udzieli mu pomocy.
2020.05.14 10:07:50
Ocena: -10
cytuj | ID:43960667

Ekipa Garmory

300306
202
Gildia Wynalazców w Thuzal, w porozumieniu z astronomem Monocerosem, ogłasza:
"Wszelkiej maści najpotężniejsze, wojownicze potwory przez najbliższy tydzień będą przychylniej oddawały swe skarby śmiałkom, którzy stawią im czoła. Zbieraj więc swą kompanie i wyruszaj ku bogactwom."


Z przekazanych informacji wynika, iż wojownicze potwory z rangą Elita 2, przez najbliższy tydzień mają zwiększoną o 50% szansę na legendarny łup! Dokładna lista potworów objętych wydarzeniem:

• Szczęt Alias Gładki
• Tarmus Wuden
• Agar
• Tyrtajos
• Choukker
• Grabarz świątynny
• Podły zbrojmistrz
• Nieumarły krzyżowiec
• Grubber Ochlaj
• Morthen
• Miłośnik Rycerzy
• Miłośnik Magii
• Miłośnik Łowców
• Młody Jack Truciciel
• Pogromca gryfów
• Burkog Lorulk
• Jertek Moxos
• Berserker Amuno
• Mistrz Worundriel
• Ziuggrael Strażnik Królowej
• Borgoros Garamir III
• Czempion furboli
• Breheret Żelazny Łeb
• Mysiur Myświórowy Król
• Gothardus Kolekcjoner głów
• Dendroculus
• Tolypeutes
• Cuaitl Citlalin
• Chaegd Agnrakh
2020.05.18 10:00:11
MEDAL Ocena: 34
cytuj | ID:43971360

Ekipa Garmory

300306
202

MINIEVENT MAJOWY


Z okazji minieventu na światach publicznych respawn potworów jest krótszy o 50%!
W oknie aktualności znajdziecie 3 niespodzianki:
• 2 szkatułki magicznych zaśpiewów,
• heroiczne błogosławieństwo.




Na światach prywatnych Skrytobójca Jack przydzieli Wam specjalne błogosławieństwo!




Minievent zostanie zakończony 01.06.2020 r.
2020.05.29 10:00:09
Ocena: -10
cytuj | ID:43998235

Ekipa Garmory

300306
202
Dzisiejsza synchronizacja wprowadziła także powiększenie puli zadań, które posiadają tracking. Od teraz wszystkie dostępne w grze zadania posiadają możliwość włączenia nawigacji. Wyjątkiem są questy związane z Domem Zagadek oraz Szkołą w Ithan, a także zadania eventowe.

Podstawowe informacje o trackingu


Tracking to funkcjonalność dostępna na NI, która za pomocą strzałki i podświetleń nawiguje gracza podczas wykonywania zadania. Korzystanie z trackingu jest pomocne przy wykonywaniu questów, szczególnie w momencie, gdy nie wiemy dokąd się udać. Wystarczy podążać za strzałką i rozmawiać z podświetlonymi NPCami.



Wraz z rozwojem trackingu, do zadań dodano również funkcję "Zdobądź", która za pomocą listy wskazuje, jakie przedmioty są niezbędne do wykonania danego etapu questa.



Nawigacja włącza się automatycznie po rozpoczęciu zadania. Jednakże ci gracze, którzy lubią wyzwania i chcą sami rozwiązywać fabularne zagadki, mogą ją wyłączyć korzystając z opcji w Dzienniku Zadań. Warto wspomnieć także o tym, że przy równoczesnym wykonywaniu wielu zadań tracking wybiera najnowsze z nich i działa tylko na jedno zadanie. Możliwe jednak jest dowolne przełączanie go pomiędzy questami. Zielona strzałka w Dzienniku Zadań przy tytule questa oznacza, że nawigacja jest włączona dla danego zadania. Na przykładzie poniższej grafiki jest to Medytacja z Wonszem Żecznym.



W przypadku znalezienia błędu związanego z trackingiem, zachęcamy by zgłaszać go w tym temacie.
2020.05.29 10:10:04
Ocena: 2
cytuj | ID:43998290

Ekipa Garmory

300306
202


Z okazji Dnia Dziecka jak co roku Tomaszek z Ithan otworzył swój sklep, zaś dla osób z przynajmniej 25 poziomem przygotowane zostało zadanie u sierżanta Dargosa w Thuzal. Jeżeli ktoś jest zainteresowany wydarzeniami, jakie są w nim poruszane, warto wcześniej porozmawiać z czarodziejką Femestrą oraz magiem Javelinem, którego znajdziecie w Karczmie pod Chimerą w tym samym mieście.

W związku z udostępnieniem niniejszego questa na czas trwania wydarzenia wprowadzone zostały następujące zmiany:
- dla osób z postaciami z przedziału poziomowego 25-69 zakonnicy Planu Astralnego umożliwiają darmowe przeniesienie się do Thuzal,
- ustawienia mapy Krypty Bezsennych - kaplica zostały zmienione na warunkowe pvp,
- z powyższej mapy zdjęte zostało ograniczenie przebywania dla postaci z przynajmniej 160 poziomem (blokada drzwi na klucz została utrzymana).

Zadanie u sierżanta Dargosa w obecnej formie będzie dostępne do godzin porannych dnia 04.06.2020 r., zaś sklep u Tomaszka do 03.06.2020 r. włącznie.

W tym miłym dniu wszystkim brzdącom, berbeciom, szkrabom i niedorostkom, jak również tym większym adresatom, którzy wciąż jeszcze wewnętrznie czują się dzieckiem, składamy najlepsze życzenia z okazji Waszego święta. Nie zmieniajcie się za szybko.
2020.06.01 10:09:07
Ocena: -10
cytuj | ID:44005074

Ekipa Garmory

300306
202
Wraz z wprowadzeniem wersji 1.25 wprowadzono naprawy błędów (sprawdź Changelog, nowe funkcjonalności - które zostaną opisane pokrótce niżej, a także zmiany w obecnych. Zmianom uległy też przedmioty i umiejętności.

Opis najważniejszych zmian w pigułce:
• Zmiany w oknie wymiany •

Okno wymiany przeszło niemałą zmianę wizualną, celem tego zabiegu było ujednolicenie stylu oraz łatwiejsze odnalezienie się w wykonywanych ofertach. Dodatkowo, od teraz gracz sam może wskazać przedmiot, który zostanie pobrany do wykonania danego przedmiotu. Jednakże nie musicie się obawiać, że wszystkie wymiany będziecie musieli mozolnie uzupełniać. Wraz z otwarciem wymiany, system automatycznie uzupełni ofertę przedmiotami (z ustalonymi już filtrami). Gdyby jednak użytkownik chciał użyć innego przedmiotu, będzie mógł odznaczyć dany przedmiot i wybrać nowy.

(Podgląd okna wymiany, przedmioty nie biorące udziału w wymianie są wyszarzone wraz z charakterystyczną ikoną iksa,
wybrane posiadają fajkę, a niewybrane są podświetlone)


• Kilka strojów w jednym przedmiocie •

Aby odciążyć graczy od nieustannego pościgu za NPC, którzy wymienią graczowi przedmiot neutralny na taki, który pozwoli ubrać przez nich nowe szaty, gracze będą mogli sami zdecydować jaki ze zdefiniowanych strojów chce przypisać do przedmiotu. Dodatkowo, w oknie podglądu zawarta jest informacja o płci dla jakiej skierowany jest strój, a także nazwa tego stroju. Od teraz każdy nowy przedmiot, z którego można otrzymać więcej niż jeden strój, będzie przedstawiany w ten sposób.

(Podgląd okna wyboru stroju, aby wybrać strój należy kliknąć
na wybrany przez siebie strój LPM, a następnie zaakceptować)


• Przedmioty ograniczone czasowo •

Wraz z tą aktualizacją pojawią się przedmioty, których działanie będzie ograniczone czasowo. W dużym skrócie, przedmioty, będą działały przez ograniczony czas, liczony od czasu stworzenia przedmiotu (przydzielenia go danej postaci). Przedmioty mogą zostać zdefiniowane do upłynięcia czasu jako konkretnego dnia, np.: 20/10/2020 r. bądź po x czasu od stworzenia, np.: 30 min. Przedmioty posiadają odliczanie czasu, toteż każdy z graczy będzie mógł dokładnie oszacować kiedy działanie przedmiotu ustanie. Przedmioty przeterminowane są automatycznie zdejmowane z ekwipunku gracza.


(Po lewej przedmiot aktywny, z czasem odliczania, po prawej ten sam przedmiot - nieaktywny)


• Liczba przedmiotów do zdobycia z kufra •

Ze względu na niejasne informacje o liczbie przedmiotów, które można zdobyć z kufrów, została dodana liczba podczas podglądu przedmiotu, która w sposób dość jednoznaczny nakreśli graczowi łup jaki może otrzymać.


(Podgląd kufra, z którego do zdobycia jest,
aż 7 tych samych przedmiotów)

_
Edytowany 12:22:46 2.6.2020 przez Ekipa Garmory
2020.06.02 12:13:16
Ocena: -4
cytuj | ID:44007816

Ekipa Garmory

300306
202
Już za niespełna godzinę, o 12:00 zostanie odblokowane wejście do Namiotu Tropicieli Herosów, który to znajduje się w Gościńcu Bardów. Wewnątrz znajdziecie oczywiście trzech tropicieli herosów, lecz pamiętajcie, że nie będą tam czekali w nieskończoność! Gdy tylko skończy się pierwsza tura walk rozbiegną się po krainie w poszukiwaniu kryjówek Złego Przewodnika, Obłąkanego łowcy orków oraz Dęborożca!
A kogo tropiciele będą szukać podczas kolejnej edycji? To już zależy od Was! Dziś od godziny 12 zostanie udostępniona możliwość głosowania na kolejną grupę za pośrednictwem rozmowy z Tomaszkiem (Ithan). Głosować może każda postać z minimum 30 poziomem, głosowanie zostanie zakończone 8 czerwca o poranku.

Tropiciele Herosów

W grze pojawiło się trzech tropicieli herosów:
Tropiciel Herosów
63 lvl (dostępny dla graczy od 50 lvl do 76 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Zły Przewodnik

Wtajemniczony Tropiciel Herosów
144 lvl (dostępny dla graczy od 131 lvl do 157 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Obłąkany łowca orków

Doświadczony Tropiciel Herosów
242 lvl (dostępny dla graczy od 229 lvl do 255 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Dęborożec

Kompendium wiedzy o Tropicielach Herosów:
- czas trwania wydarzenia: 12:00 05.06.2020 r. - 12:00 07.06.2020 r.;
- tropiciele respią się w okolicy respawnów danego herosa, którego tropią;
- czas odradzania się tropicieli to ok. 90 minut na światach zwykłych;
- czas obecności tropiciela w danej lokacji, po pierwszej interakcji z graczem: 20 minut;
- nagroda dla pierwszego gracza, który wejdzie w interakcję z tropicielem po jej odrodzeniu: losowy przedmiot z szablonu eventowego kolosa, do którego kryjówki wpuszcza;
- herosi w swych kryjówkach mają rangę kolosa;
- podział zdobyczy jest realizowany w tradycyjny dla herosów sposób;
- przedmioty heroiczne oraz legendarne w szablonach eventowych kolosów otrzymały wyjątkowe grafiki dostępne wyłącznie w trakcie trwania wydarzenia;
- jeśli w szablonie herosa znajdowała się szansa na nic, w przypadku kolosów eventowych została ona zastąpiona miksturą leczącą.

Krótki opis "Jak to działa?"
Po pojawieniu się Tropiciela Herosów pierwsza osoba (na danym serwerze), która wejdzie z nim w interakcję, otrzyma jeden z przedmiotów obecnych w szablonie eventowego kolosa. W tej samej chwili aktywowane jest wejście na kolosa w tym miejscu, na czas 20 min od "odkrycia" pozycji tropiciela. Przez ten czas, wszyscy gracze z danego serwera mogą się udać w to miejsce, zebrać w odpowiednio liczne grupy i za pośrednictwem rozmowy z tropicielem, dostać do lokacji z kolosem. Jeśli nie jesteście pewni, jak długo wejście jest jeszcze aktywne i czy Wasi znajomi dotrą na czas, wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową w rozmowie z najemnikiem, a otrzymacie jedną z informacji:
- wejście jest aktywne jeszcze ponad 15/10/5 minut;
- wejście będzie aktywne już tylko 4/3/2/1 minuty/ę;
- wejście będzie aktywne mniej niż jedną minutę.
Po upływie czasu pierwszy gracz, który wejdzie w interakcję z najemnikiem, otrzyma informację, że czas już minął, a sam najemnik zniknie.
UWAGA! (głównie dla światów prywatnych), czas respu najemnika (wspomniane wyżej ok. 90 minut) to czas od momentu zniknięcia tropiciela, do jego ponownego pojawienia się. Jeśli nikt z Was nie pomówi z tropicielem po zakończeniu czasu aktywności wejścia, tropiciel nadal będzie stał w tym samym miejscu i czekał na tę interakcję.
Walka z kolosem:
- jeśli zakończy się porażką Waszej drużyny, odrodzicie się w jednym z miast, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by wrócić do najemnika i podjąć próbę jeszcze raz (oczywiście pod warunkiem, że nie minęło 20 minut od otwarcia wejścia).
- jeśli zakończy się wygraną, należy udać się do wyjścia, które teleportuje Was do miasta. Kolejną walkę możecie stoczyć "w następnej turze", czyli po tym, jak najemnik zniknie i ponownie pojawi się w innym miejscu.
Niezależnie od tego, czy swoją walkę wygraliście, czy przegraliście, w kolejnej turze ponownie możecie rzucić rękawice kolosowi!

Ponadto, swoje nowe życie otrzymały mapki Fortyfikacji w Forcie Eder, a wszystkie sklepy w panelu premium zostały przecenione o 15%!
Przecenione Smocze Kuferki znajdziecie w oknie aktualności.

Wymarzonych zdobyczy dla wszystkich!
2020.06.05 11:05:33
Ocena: 14
cytuj | ID:44015567

Ekipa Garmory

300306
202

Głębinowa Gwardia znów wysłała swoich zwiadowców do najgroźniejszych czeluści krainy, żeby ci ponownie rozszyfrowali sekret wrót kolosów. Do tej pory udało im się odkryć zaklęcie pozwalające na powtórne przywołanie bestii z zaświatów.

Przez cały tydzień przy pomocy wysłanników Głębinowej Gwardii będziecie mogli stawić czoła danemu kolosowi jeszcze raz. Po zakończeniu każdej próby sił należy zgłosić się do Zwiadowcy Głębinowej Gwardii, którego znajdziecie w każdym z przedsionków, w celu ponownego przywołania bestii. Całe wydarzenie zostanie zakończone w dniu 15.06.2020 r.

Życzymy owocnych zdobyczy!
2020.06.08 10:00:03
MEDAL Ocena: 28
cytuj | ID:44023392

Ekipa Garmory

300306
202
Wyniki głosowania na kolejną edycję Tropicieli Herosów prezentują się następująco:
- I miejsce, z wynikiem 36,28% zdobyła grupa: Piekielny Kościej (74 lvl), Czarująca Atalia (157 lvl) i Tepeyollotl (260 lvl)
- II miejsce z wynikiem 28,63% zdobyła grupa: Złodziej (50 lvl), Lichwiarz Grauhaz (129 lvl), Vapor Veneno (227 lvl)
- zaś III miejsce z wynikiem 17,79% zdobyła grupa: Kochanka Nocy (100 lvl), Viviana Nandin (184 lvl), Młody Smok (282 lvl)

Za wszystkie oddane głosy dziękujemy, a z tropicielami Piekielnego Kościeja, Czarującej Atalii i Tepeyollotla zobaczycie się już podczas kolejnej edycji Tropicieli Herosów!
2020.06.08 15:03:37
MEDAL Ocena: 18
cytuj | ID:44024218

Ekipa Garmory

300306
202
Nocne Marki, Dzienne Janki - jednoczcie się! To jest Wasz weekend!
W Torneg nieopodal przejścia do Łanów Zbóż pojawił się MarJanek. Nie wiadomo dokładnie skąd przybył, nie wiadomo jak, pewnym jednak jest to, że przez najbliższy długi weekend ten przybysz zapewni Wam wyjątkowe błogosławieństwa, które ułatwią Wam zdobywanie tak cennych przedmiotów, jak i doświadczenia za zabijane bestie czy wykonane zadania. Na ten moment może sprawiać wrażenie milczka, jednak gdy tylko zacznie się ściemniać, z pewnością chętnie wda się z Wami w rozmowę.

Harmonogram wydarzenia:
10.06.2020 r. 19:00 - 2:59 (11.06.2020 r.) MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zwiększające ilość punktów doświadczenia za zabijane potworki o 100%!
.
11.06.2020 r. 7:00 - 14:59 MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zwiększające ilość punktów doświadczenia za wykonane zadania o 100%!
11.06.2020 r. 19:00 - 2:59 (12.06.2020 r.) MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zmniejszające szansę na brak łupu o 50%!
.
12.06.2020 r. 7:00 - 14:59 MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zwiększające ilość punktów doświadczenia za za zabijane potworki o 100%!
12.06.2020 r. 19:00 - 2:59 (13.06.2020 r.) MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zwiększające ilość punktów doświadczenia za wykonane zadania o 100%!
.
13.06.2020 r. 7:00 - 14:59 MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zmniejszające szansę na brak łupu o 50%!
13.06.2020 r. 19:00 - 2:59 (14.06.2020 r.) MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zwiększające ilość punktów doświadczenia za zabijane potworki o 100%!
.
14.06.2020 r. 7:00 - 14:59 MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zwiększające ilość punktów doświadczenia za wykonane zadania o 100%!
14.06.2020 r. 19:00 - 2:59 (15.06.2020 r.) MarJanek wręczy wam błogosławieństwo zmniejszające szansę na brak łupu o 50%!

MarJanek opuści Torneg 16.06.2020 r. w godzinach porannych.


Aktualizacja 11.06.2020r.
W związku z problemami części graczy ze zdjęciem przeterminowanych błogosławieństw, przywróciliśmy tymczasowo mechanizm przydzielania błogosławieństw, do znanego Wam z ostatniej edycji Nocnych Marków. Za utrudnienia przepraszamy.
Edytowany 18:59:48 11.6.2020 przez Ekipa Garmory
2020.06.10 10:33:00
Ocena: 4
cytuj | ID:44029725

Ekipa Garmory

300306
202
Słyszeliście te huki? Widzieliście te błyski? Nie?! Może to jakiś spisek, albo atak na Werbin?!
Jedno jest pewne, Cyganka Tusia słyszała i widziała je wyraźnie i jest nimi silnie zaniepokojona...


Wszyscy, którzy mają minimum 25 poziom doświadczenia i są zainteresowani tymi niecodziennymi incydentami, mogą odwiedzić Werbin i pomówić z Cyganką Tusią osobiście. Zadanie będzie dostępne od dziś do godzin porannych dnia 16.06.2020. Istnieje opcja wyboru nagrody z doświadczeniem i bez doświadczenia, dlatego też zachęcamy do uważnego śledzenia dialogów.

Wspomnieć należy, że rozwikłanie tej zagadki może zaowocować w przyszłości.
Edytowany 10:11:45 12.6.2020 przez Ekipa Garmory
2020.06.12 10:09:39
Ocena: -10
cytuj | ID:44035373

Ekipa Garmory

300306
202
Gdy nad domami zaczynają latać magiczne miotły, przeciętni mieszczanie są pełni obaw. Nie dotyczy to jednak mieszkańców małej wioski Wygwizdowo, gdzieś na krańcu krainy, do której regularnie przybywają czarownice na swoje sabatowe obrzędy. Dlaczego tak upodobały sobie Górę Pięciu Kotłów? Tego nie wiadomo, pewnym jednak jest, że setki lat temu pierwsza triada czarownic przybyła na samotną górę, wokół której powietrze aż wibrowało od magii. Postawiły nań pięć kotłów i rozpoczęły świętowanie, oddając się najmroczniejszym rytuałom i czynnościom, o których mieszkańcy pobliskiej wioski Wygwizdowo do dziś boją się mówić.

Sabat Czarownic czas zacząć!




Garść informacji:
- wydarzenie przeznaczone jest dla postaci z minimum 25 poziomem doświadczenia i potrwa od dziś do godzin porannych dnia 29.06.2020 r. Tego dnia kilku gości odwiedzi Karka-han i będzie zwiedzać miasteczko aż do 06.07.2020 r.
- na mapę eventową dostaniecie się poprzez kominek w domu Befry, a wrócicie przez jego odpowiednik na mapie eventowej, który znajduje się w chacie Szebory i Cirzpisza,
- krainę odwiedziło czterech eventowych herosów z poziomami: 50, 110, 160, 210,
- questy eventowe dodawane będą od dziś, do 21.06 włącznie, pierwszy z nich możecie rozpocząć znajdując list w okolicy domu Befry w Karka-han,
- loterię znajdziecie w oknie aktualności, lub tradycyjnie w sklepie u Cirzpisza,
- uważnie czytajcie dialogi końcowe, bowiem istnieje możliwość wyboru nagrody z questów bez punktów doświadczenia,
- na mapie eventowej czekać Was będą różne atrakcje, od walk na miotłach (informacje poniżej), po samodzielny crafting przedmiotów leczących,
- podczas trwania wydarzenia dostępny jest kalendarz, z którego codziennie możecie odbierać jedną sztukę waluty eventowej,
- Odo Lotnobrodego, Giorgio Strojnobrodego, Levente Torbobrodego oraz Kiro Zastępobrodego znajdziecie w Werbin w Magazynie Krasnoludów.

Walki na miotłach
Codziennie między godziną 17:00 a 17:30, podczas próby wejścia do Łysej Wieży gracze z minimum 40 poziomem otrzymają opcję dołączenia do wydarzenia Walki na miotłach. Wydarzenie rozgrywa się na zasadach zbliżonych do krwawych łaźni, jednak z kilkoma znaczącymi różnicami:
- odbywają się codziennie (dołączyć można między 17:00 a 17:30),
- przedziały do 300 poziomu są co 10 poziomów (40-49, 50-59, 60-69, [...], 290-299, 300-500),
- w nagrodę za wygranie walki na miotłach otrzymacie jeden z unikatowych talizmanów oraz walutę eventową.

Życzymy udanej zabawy!


_
Edytowany 15:33:42 18.6.2020 przez MzR
2020.06.18 10:28:18
MEDAL Ocena: 32
cytuj | ID:44050043

Ekipa Garmory

300306
202
Informujemy, że obecnie występują utrudnienia w logowaniu się do gry za pomocą Facebooka. Zgłosiliśmy już tę sprawę do FB, jednak wszystko w tej chwili zależy od obsługujących zgłoszenie pracowników serwisu.

W związku z tym osoby, które logują się do gry za pomocą FB zachęcamy do zgłoszenia się na panel kontaktowy (z nowo założonych, 1lvlowych kont), do zakładki Przetwarzanie danych osobowych w sprawie dokonania odintegrowania konta od serwisu Facebook. Postaramy się zapewnić sprawną obsługę tych zgłoszeń tak, by gracze posiadający konta zintegrowane nie musieli powstrzymywać się od rozgrywki.

Sprawę komplikuje także rozpoczynający się weekend, jednak mamy nadzieję, że Facebook rozpatrzy nasze zgłoszenie jak najszybciej. O ustąpieniu problemu poinformujemy w odrębnym poście.
2020.06.19 12:27:13
Ocena: -10
cytuj | ID:44053994

Ekipa Garmory

300306
202
Wraz z wprowadzeniem wersji 1.25.1. wprowadzono naprawy błędów poprzedniej wersji (sprawdź Changelog), usprawniono mechanizmy znane z poprzedniej wersji, a także dodano nowe. Warto też prześledzić aktualne zmiany umiejętności oraz przedmiotów.

Opis najważniejszych zmian w pigułce:
• Podgląd receptur •

Wraz z tą wersją każdy z graczy będzie miał możliwość sprawdzenia co zawiera w sobie dana receptura. Począwszy od wymaganych składników, aż po przedmiot wynikowy. Opcja podglądu dostępna jest we wszystkich oknach interfejsu. Także wykonując już receptury u rzemieślników będziecie wiedzieć co będziecie mogli wykonywać z danych receptur.


(Wygląd okna podglądu recepty)


• Zmiany w niszczeniach zasobów •

Wraz z wersją 1.25.1. zmieniono działanie mechanizmu niszczenia many i energii. Z racji na fakt, że był on skuteczny jedynie przeciwko wolnym profesjom, odwrócono jego działanie z ofensywnego na defensywny. Od teraz zasoby przeciwników niszczone są podczas wykonywania przez nich ataku na naszą postać.


(Wygląd dymka przedmiotu z nową mechaniką niszczenia zasobów,
oraz ukazanie jej w trakcie walki.)


• Możliwość dodania kilku przedmiotów w oknie wymiany •

Ze względu na nieintuicyjne działanie systemu wymiany przedmiotów, rozszerzono go o możliwość dokładania kolejnych przedmiotów w ofercie wymiany. Od teraz nie trzeba będzie posiadać w jednym przedmiocie wymaganej ilości, a swobodnie dokładać przedmioty, które chcemy.


(Wygląd dymka przedmiotu z nową mechaniką niszczenia zasobów,
oraz ukazanie jej w trakcie walki.)


_
Edytowany 13:43:03 24.6.2020 przez Ekipa Garmory
2020.06.24 12:30:33
Ocena: 14
cytuj | ID:44065848

Ekipa Garmory

300306
202
Po wielu godzinach problemów z wydaniem nowej wersji, naszym superbohaterom (czyt. programistom) udało się ujarzmić tę przeklętą bestię. Chylmy czoła ku ich osiągnięciom. W związku z tym chcielibyśmy przelać na Was choć część ich mocy. Do końca jutrzejszego dnia (25.06.2020 r.):
- na światach publicznych zostanie globalnie zmniejszona szansa na brak łupu dwukrotnie;
- na światach prywatnych* Yukkar Umkki będzie przydzielał błogosławieństwo zmniejszające szanse na brak łupu.

*w tym: Syberia, Unia, Pandora
Edytowany 11:21:39 25.6.2020 przez Ekipa Garmory
2020.06.24 16:34:09
Ocena: -8
cytuj | ID:44067512

Ekipa Garmory

300306
202

MINIEVENT CZERWCOWY!


Z okazji minieventu czerwcowego
• Umbar z Torneg skupuje przedmioty za 90% (maksymalnie 900k) ich wartości,
• w oknie aktualności znajdziecie trzy upominki:



Minievent zostanie zakończony 29.06.2020 r.

<spoiler>Przedmioty z okna aktualności przydadzą Wam się przed zbliżającą się eventową licytacją przedmiotów, które nie są elementami ekwipunku. </spoiler>

Wszystkim lokacjom przed lokacjami, w których występują potwory z rangą Elita 2 ograniczonym poziomowo zmieniono tryb PVP z bezwarunkowy na warunkowe.

_
Edytowany 12:00:23 26.6.2020 przez Ekipa Garmory
2020.06.26 10:01:42
Ocena: 0
cytuj | ID:44071225

Ekipa Garmory

300306
202
Jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że dzisiaj (tj. 26.06.2020 r.) o godzinie 13:30 w grze został aktywowany mechanizm CAPTCHA, który ma za zadanie przeciwdziałać graczom, którzy dopuszczają się niezgodnego z zasadami gry wspomagania gry.
Życzymy przyjemnej gry.
2020.06.26 13:43:41
MEDAL Ocena: 18
cytuj | ID:44071603

Ekipa Garmory

300306
202
W wyniku z problemami u operatora infrastruktury serwerowej (OVH) jedna z maszyn jest offline.
Znajdujące się na niej światy: Aequus, Experimental, Gefion, Majuna, Zorza; pozostaną niedostępne do czasu przywrócenia maszyny online.
Czas usuwania niedogodności jest uzależniony głównie od rozwiązania problemu przez support OVH. Szacujemy, że problemy mogą potrwać maksymalnie do jutra (poniedziałek) do godziny 12:00, jednakże bez gwarancji konkretnego terminu.

Postacie z wymienionych powyżej światów mogą czasowo zniknąć z listy postaci. Powrócą one po usunięciu problemu.
W związku z powyższym, aby nie stwarzać problemów z tworzeniem postaci ponad limit, na czas występowania problemów wyłączono możliwość tworzenia nowych postaci.

Kwestie rekompensat związanych z przerwą w działaniu usługi zostaną ustalone jak tylko problemy zostaną opanowane. Wtedy - na podstawie, między innymi, czasu przerwy - zostanie zakomunikowane graczom w osobnej informacji co i jak.

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i mamy nadzieję, że sprawę uda się rozwiązać jeszcze dzisiaj.
2020.07.05 12:46:28
MEDAL Ocena: 44
cytuj | ID:44093175

Ekipa Garmory

300306
202
Dzień dobry.

Sytuacja związana ze światami Aequus, Experimental, Gefion, Majuna, Zorza została opanowana i można już grać na tych światach.
Tworzenie postaci również działa już normalnie.

Informacja o sposobie powetowania strat poszkodowanym graczom zostanie ogłoszona w osobnej wiadomości.
2020.07.06 08:03:10
MEDAL Ocena: 34
cytuj | ID:44095447

Ekipa Garmory

300306
202
W związku z wczorajszymi utrudnieniami w dostępie do gry przygotowaliśmy dla was dwa kuferki:
• Duży kufer gracza, który dostępny jest jedynie na światach Aequus, Majuna, Zorza i Gefion.
• Mały kufer gracza, który dostępny jest na pozostałych światach.

Kufer ten odebrać możecie u Roana, jednorazowo na każdej z postaci! Odbiór możliwy będzie do 13.07.2020 r.

Dodatkowo, na światach Majuna, Zorza i Gefion przez najbliższe 3 dni będzie obowiązywał dwukrotnie szybszy czas odnowienia się potworów, a także odnowiono ręcznie tytanów (+Aequus).
Życzymy przyjemnej gry!
2020.07.06 13:03:29
MEDAL Ocena: 44
cytuj | ID:44096113

Ekipa Garmory

300306
202
Witajcie!

Dzisiejsza synchronizacja wprowadziła do gry dwa nowe zadania. Questy zostają z nami na stałe. Aby móc rozpocząć pierwsze z nich, wymagany jest minimum 186 poziom doświadczenia oraz ukończenie zadania pt. Rzeki spłyną krwią.

Nowe zadania:
Historia Llacha i Paniki (186 lvl) - zleca Llach z Thuzal.
Pewnego razu w karczmie... (187 lvl) - zleca górnik Szychtar z Werbin (wymaga ukończenia powyższego questa).

Inspiracją do stworzenia zadania pt. Pewnego razu w karczmie... był post gracza Abażur z Chin w temacie Nasze Questy.

Oprócz tego zmianie uległa nagroda z zadania pt. Rozwiąż problem zasiedlonego cmentarzyska przez alghule. Odtąd za jego wykonanie gracze od Lucjusza Erdy oprócz czasowego outfitu garnituru lub sukni będą otrzymywać książkę o nieco wyższej wartości, zamiast, jak dotąd, neutralnej karty. Autorem opowiadania "Demony przeszłości" jest Kazemitra.

Miłej zabawy!
2020.07.08 10:08:30
MEDAL Ocena: 49
cytuj | ID:44100149

Ekipa Garmory

300306
202
Zgodnie z wcześniejszą informacją dziś w grze pojawi się licytacja eventowa.
Początek licytacji dziś (10.07.2020 r.) o 19:00, finał w niedzielę (12.07.2020 r.) od 19:00 do 20:30.

Przedmioty, które są w skrzynkach nie będą podlegały wymianie czy zwrotom. Każda skrzynka pojawi się na aukcji czterokrotnie, każda partia z 30 minutowym opóźnieniem. Zawartość poszczególnych skrzynek można sprawdzić na aukcji za pomocą podglądu.













































Dodatkowo zmienione zostały siły kolosów:

1. Umibozu:
• Podtopienie osłabione o 45%
• Czarne wydzieliny osłabione o 30%

2. Amaimon Soploręki:
• Życie osłabione o 15%
• Lodowe Pandemonium osłabione o 25%

3. Vashkar:
• Szybkość ataku osłabiona o 5%
• Toksyczny trzepot osłabiony o 45%

4. Hydrokora Chimeryczna:
• Szybkość ataku zwiększona o 5%
• Śmiercionośny wyziew wzmocniony o 40%

_
Edytowany 12:43:10 10.7.2020 przez Ekipa Garmory
2020.07.10 12:03:13
MEDAL Ocena: 46
cytuj | ID:44104713

Ekipa Garmory

300306
202
Oto zaczynają się noce beztroski, krwawej rywalizacji i niegasnących w oknach świateł. Noce, podczas których, dzięki tajemnym zaklęciom, umysły zaczną chłonąć wiedzę coraz to szybciej i szybciej, a mrok, zamiast wrogiem, stanie się Waszym sprzymierzeńcem. Nieważne więc, czyś jest łowcą magicznych bestii, mężnym wojownikiem, albo wybitnym sztukmistrzem - letnia aura przysłuży się każdemu! Na co zatem czekasz? Chwyć za oręż, zgładź siedliska potworów i rozwiąż problemy trapiące mieszkańców Margonem, a doświadczenie, jakie dzięki temu zyskasz, będzie większe niż kiedykolwiek... Rozpoczynamy bowiem święto wszystkich istot kochających mrok - wakacyjne wydarzenie pod patronatem Nocnego Marka!

Przydatne informacje:
• Co dwa dni, począwszy od 13.07 aż do 30.07 będzie czekało na was błogosławieństwo zwiększające zdobywane doświadczenie za walkę z potworami, wykonywane zadania, a nawet takie, zmniejszające szansę na brak łupu.
• Nocny Marek udostępnia swoje błogosławieństwa w godzinach 22:00 - 7:00. W tym roku znajdziecie go w Ithan nieopodal szkoły.
• Bazowy bonus zwiększający zdobywane doświadczenie wynosi +100% lecz w zależności od zaangażowania społeczności, wartość ta może wzrosnąć w kolejnych dniach wydarzenia (nie dotyczy błogosławieństwa zmniejszającego szansę na brak łupu, w jego przypadku wartość jest stała i wynosi 50%). Szczegóły niżej, w punkcie opisującym Wyzwanie Nocnego Marka.
• Harmonogram wydarzenia wygląda następująco:


Wyzwanie Nocnego Marka
Marek będzie was bacznie obserwował w trakcie każdej nocy wydarzenia. W zależności od sumy punktów doświadczenia zgromadzonych przez całą społeczność Margonem (podczas danej nocy), bonus podczas kolejnej Nocy Marka może ulec zwiększeniu do nawet 175%! Konkretnych pułapów Marek nie chce wyjawić, jednak zdradził nam, że sumę zdobytych punktów przemnoży według ustalonego przez siebie wzoru i tym samym zwiększy bonus podczas kolejnej nocy tego samego typu (punkty doświadczenia zdobyte podczas nocy z doświadczeniem za potwory wpływają na kolejne błogosławieństwo w nocy z doświadczeniem za potwory i analogicznie w przypadku nocy ze zwiększonym doświadczeniem za wykonanie questów).

Bonusy na kolejne dni wydarzenia Nocny Marek:
• 19.07 - 20.07 - 119%
• 23.07 - 24.07 - 126%
• 25.07 - 26.07 - 123%
• 29.07 - 30.07 - 120%


Edytowany 22:12:16 25.7.2020 przez Ekipa Garmory
2020.07.13 10:04:06
MEDAL Ocena: 44
cytuj | ID:44111292

Ekipa Garmory

300306
202
Dzień dobry.
W związku z poważnym błędem na świecie Nerthus, został on czasowo wyłączony do momentu znalezienia i naprawienia błędu.
Informacja o ponownym włączeniu świata zostanie podana w nowym poście.
2020.07.16 10:03:47
Ocena: -4
cytuj | ID:44118369

Ekipa Garmory

300306
202
W związku z krytycznym błędem postanowiliśmy wyłączyć wszystkie serwery do czasu naprawienia go. Dokonamy wszelkich starań żeby rozwiązać tę sytuację najszybciej jak to możliwe.
Za utrudnienia przepraszamy.
2020.07.16 10:23:54
MEDAL Ocena: 18
cytuj | ID:44118407

Ekipa Garmory

300306
202
Dobre wieści!
Błąd udało się naprawić, a stan ekwipunku graczy odtworzyć do możliwie najbardziej zgodnego ze stanem faktycznym. W przypadku, gdyby okazało się, że ktoś utracił przedmiot zdobyty między 3:10, a 5:25 proszony jest o zgłoszenie się na panelu kontaktowym - wtedy na podstawie logowań gry przedmioty zostaną zwrócone. Przedmioty zdobyte między godzina 3:10 a 5:25 będą znajdować się na pozycji 0,0 (lewy górny róg pierwszej torby).

Po otwarciu światów czekać będą na was Tytani i Herosi. Dodatkowo Yukkar Umkki przygotował dla was zestaw pocieszenia (błogosławieństwa zwiększające ilość zdobywanego doświadczenia z potworów i zadań, błogosławieństwo zmniejszające szansę na brak łupu).







_
Edytowany 20:13:00 16.7.2020 przez Ekipa Garmory
2020.07.16 18:03:03
MEDAL Ocena: 22
cytuj | ID:44120853

Ekipa Garmory

300306
202
Dnia 27.07.2020 nastąpi połączenie świata Avalon ze światem Unia. W związku z tym chciałbym przekazać jeszcze cztery ważne informacje związane z tą operacją:

1. Listy przedmiotów możliwych do odzyskania nie zostaną przeniesione. Jeśli macie jakieś przedmioty, na liście Harforinii III Teleski, które chcielibyście odzyskać, zróbcie to już teraz. Po przeniesieniu postaci na świat Unia, listy tych przedmiotów nie będą dostępne.
2. Jeśli ktoś miał postać na świecie Avalon, ale w chwili obecnej jej nie posiada, to jego zawartość depozytu nie zostanie przeniesiona na świat Unia. Aby depozyt został przeniesiony, trzeba posiadać na świecie Avalon przynajmniej jedną postać.
3. Klany z tych światów również zostaną przeniesione na serwer Unia.
4. Lista przyjaciół i wrogów zostanie automatycznie usunięta.

Poniżej zamieszczam pełny spis zasad łączenia światów prywatnych z Unią:

- Przedmioty z "Odzyskiwania Przedmiotów" nie są przenoszone.
- Klany i ich depozyty są przenoszone w całości.
- Depozyty graczy, którzy kiedyś mieli postać na przenoszonym świecie, ale w momencie przenoszenia
już nie mają - nie są przenoszone i przepadają.
- Jeżeli gracz nie posiada depozytu na serwerze docelowym - depozyt jest kopiowany w całości,
a jeżeli posiada (wystarczy choć jeden przedmiot lub złoto) - przedmioty z depozytu są kopiowane
na pozycję (0,0) pierwszej torby, do pierwszej postaci, która zostanie przeniesiona na świat docelowy,
a złoto depozytowe jest sumowane.
- Za wynajęte pokoje nie są zwracane żadne wydane na nie środki. Klucze do tych pokoi są kasowane.
- Przedmioty będące w wynajętych pokojach są przenoszone na pozycję (0,0) pierwszej torby.
- Złoto z trwających licytacji jest zwracane na pocztę.
- Przedmioty wystawione na aukcję są przenoszone na pozycje (0,0) pierwszej torby, aukcje są usuwane.
- Poczta wraz z przedmiotami jest przenoszona w całości.
- Stany questów przenoszone w całości.
- Na świecie docelowym gracz może posiadać więcej niż 6 postaci, jeżeli tak wyniknie po połączeniu światów.
- Na pozycji (0,0) może znajdować się wiele przedmiotów (nawet i kilkadziesiąt lub więcej).
- Jeżeli na świecie docelowym znajduje się postać z takim samym nickiem, jak na świecie przenoszonym, przed nick
postaci przenoszonej zostanie dodany ciąg oznaczający nazwę świata przenoszonego, np. "Zły Patryk" => "Avalon Zły Patryk".
To samo dotyczy nazw klanów.


O możliwości i sposobie rezerwacji slotu poinformujemy w Blogu technicznym Margonem w późniejszym terminie.
2020.07.17 09:58:58
MEDAL Ocena: 21
cytuj | ID:44122457

Ekipa Garmory

300306
202
Dziś o 12:00 zostało odblokowane wejście do Namiotu Tropicieli Herosów, który to znajduje się w Gościńcu Bardów. Wewnątrz znajdziecie oczywiście trzech tropicieli herosów, lecz pamiętajcie, że nie będą tam czekali w nieskończoność! Gdy tylko skończy się pierwsza tura walk rozbiegną się po krainie w poszukiwaniu kryjówek Piekielnego Kościeja, Czarującej Atalii i Tepeyollotla!
A kogo tropiciele będą szukać podczas kolejnej edycji? To już zależy od Was! Dziś od godziny 12 została udostępniona możliwość głosowania na kolejną grupę za pośrednictwem rozmowy z Tomaszkiem (Ithan). Głosować może każda postać z minimum 30 poziomem, głosowanie zostanie zakończone 20 lipca o poranku.

Tropiciele Herosów

W grze pojawiło się trzech tropicieli herosów:
Tropiciel Herosów
74 lvl (dostępny dla graczy od 61 lvl do 87 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Piekielny Kościej

Wtajemniczony Tropiciel Herosów
157 lvl (dostępny dla graczy od 144 lvl do 170 lvl + ustawienia serwerów prywatnych)
tropi herosa: Czarująca Atalia

Doświadczony Tropiciel Herosów
260 lvl (dostępny dla graczy od 247 lvl)
tropi herosa: Tepeyollotl

Kompendium wiedzy o Tropicielach Herosów:
- czas trwania wydarzenia: 12:00 17.07.2020 r. - 12:00 19.07.2020 r.;
- tropiciele respią się w okolicy respawnów danego herosa, którego tropią;
- czas odradzania się tropicieli to ok. 90 minut na światach zwykłych;
- czas obecności tropiciela w danej lokacji, po pierwszej interakcji z graczem: 20 minut;
- nagroda dla pierwszego gracza, który wejdzie w interakcję z tropicielem po jej odrodzeniu: losowy przedmiot z szablonu eventowego kolosa, do którego kryjówki wpuszcza;
- herosi w swych kryjówkach mają rangę kolosa;
- podział zdobyczy jest realizowany w tradycyjny dla herosów sposób;
- przedmioty heroiczne oraz legendarne w szablonach eventowych kolosów otrzymały wyjątkowe grafiki dostępne wyłącznie w trakcie trwania wydarzenia;
- jeśli w szablonie herosa znajdowała się szansa na nic, w przypadku kolosów eventowych została ona zastąpiona miksturą leczącą.

Krótki opis "Jak to działa?"
Po pojawieniu się Tropiciela Herosów pierwsza osoba (na danym serwerze), która wejdzie z nim w interakcję, otrzyma jeden z przedmiotów obecnych w szablonie eventowego kolosa. W tej samej chwili aktywowane jest wejście na kolosa w tym miejscu, na czas 20 min od "odkrycia" pozycji tropiciela. Przez ten czas, wszyscy gracze z danego serwera mogą się udać w to miejsce, zebrać w odpowiednio liczne grupy i za pośrednictwem rozmowy z tropicielem, dostać do lokacji z kolosem. Jeśli nie jesteście pewni, jak długo wejście jest jeszcze aktywne i czy Wasi znajomi dotrą na czas, wystarczy wybrać odpowiednią opcję dialogową w rozmowie z najemnikiem, a otrzymacie jedną z informacji:
- wejście jest aktywne jeszcze ponad 15/10/5 minut;
- wejście będzie aktywne już tylko 4/3/2/1 minuty/ę;
- wejście będzie aktywne mniej niż jedną minutę.
Po upływie czasu pierwszy gracz, który wejdzie w interakcję z najemnikiem, otrzyma informację, że czas już minął, a sam najemnik zniknie.
UWAGA! (głównie dla światów prywatnych), czas respu najemnika (wspomniane wyżej ok. 90 minut) to czas od momentu zniknięcia tropiciela, do jego ponownego pojawienia się. Jeśli nikt z Was nie pomówi z tropicielem po zakończeniu czasu aktywności wejścia, tropiciel nadal będzie stał w tym samym miejscu i czekał na tę interakcję.
Walka z kolosem:
- jeśli zakończy się porażką Waszej drużyny, odrodzicie się w jednym z miast, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by wrócić do najemnika i podjąć próbę jeszcze raz (oczywiście pod warunkiem, że nie minęło 20 minut od otwarcia wejścia).
- jeśli zakończy się wygraną, należy udać się do wyjścia, które teleportuje Was do miasta. Kolejną walkę możecie stoczyć "w następnej turze", czyli po tym, jak najemnik zniknie i ponownie pojawi się w innym miejscu.
Niezależnie od tego, czy swoją walkę wygraliście, czy przegraliście, w kolejnej turze ponownie możecie rzucić rękawice kolosowi!

Wymarzonych zdobyczy dla wszystkich!
.
Edytowany 18:13:14 17.7.2020 przez Ekipa Garmory
2020.07.17 12:01:13
MEDAL Ocena: 46
cytuj | ID:44122766

Ekipa Garmory

300306
202


Potężny klejnot został zrabowany z siedziby tajemnej sekty przez szajkę złodziejaszków. Jego moc potrafi wzywać wiele stworzeń, a także obdarzać niezwykłymi umiejętnościami. Złodzieje przekazywali sobie klejnot i w kilka sekund stali się równi legendarnym herosom! Sekta jednak nie pozwoli im zatrzymać tego skarbu. Kultyści wyruszyli w pościg za rabusiami, wysyłając do walki najwredniejsze istoty, które udało im się przywołać do pomocy...
Którą stronę wybierzesz?




Ta edycja zawiera wiele nowości!
Od teraz w wybranych przedmiotach będziecie mogli wybrać własną wersję stroju.
Nie trzeba już będzie wymieniać ich u Smokoboja - zrobicie to od razu po wylosowaniu przedmiotu z kuferka!
Pamiętajcie jednak o ostrożności, ponieważ wybór jest na stałe.

Ponadto, pojawiła się nowa, stała waluta - Smocze klejnoty!

Będzie ona obowiązywać w każdym sezonie. Starą walutę z poprzednich sezonów możecie wymienić na Smocze Klejnoty!
W tym celu odezwijcie się do Smokoboja Hajcobrodego.


Sezon XIV Smoczych kuferków już w grze!







_
Edytowany 10:07:20 20.7.2020 przez Ekipa Garmory
2020.07.20 10:00:25
MEDAL Ocena: 42
cytuj | ID:44129792

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Aktualności > Blog techniczny Margonem

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0