Momencik

Czekaj na odpowiedź servera..

Uwaga

  

Forum Margonem > Newsy > Blog techniczny Margonem

[zamknięty] [Przeszukaj temat] [Dodaj do ulubionych]

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
Kilka słów na temat rozwoju Margonem w 2012:
http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=316073
2012.01.23 11:20:17
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:16722365

Salem

2405851
16814
Trwają prace nad dodaniem nowej elity II o nazwie Neferkar Set - level 274.
Stworzony został sam potwór, mapki, przedmioty.
Aktualnie czekamy na grafiki i dopracowujemy statystyki przedmiotów.
Stworzony również zostanie quest uprawniający graczy do wstępu na mapki z nową elitą II.

Do szablonu lootów Herosa Baca bez łowiec dodany został pewien heroiczny hełm, natomiast do szablonu lootów Myszwiórów łowców dodano brakujący łuk dla łowców.
2012.02.07 11:37:59
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:16998393

Perski

77485
2464
Grafika nowej elity została ukończona
img://img.margonem.pl/obrazki/npc/pot/szkiel_set.gif
2012.02.16 11:29:54
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:17169215

Thinker

7005915
16306
Eq w profilach zostanie lekko zmienione. Po rozmowach z paroma osobami, doszliśmy do wniosku że formą kompromisu między tym co jest a co chcieli by gracze, jest przeliczanie ekwipunku raz dziennie np. o 5 rano. Co wtedy będziecie mieć na sobie założone, będzie w profilu pokazane cały dzień.

Zmiana będzie wprowadzona jak Patryk znajdzie wolne okienko na to, będzie to na 100% przed wakacjami, chciałbym to zrobić pod koniec kwietnia, ale wiadomo jak to z terminami
Edytowany 07:07:50 13.3.2012 przez Thinker
2012.03.13 07:06:27
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:17598521

Salem

2405851
16814
Ponieważ wielu graczy jest zdezorientowanych, a na forum pojawiło się dużo dyskusji wytłumaczę:
W szablonach questów zaczęły działać górne wymagania poziomów. Questy, którym questmaker kiedyś ustawił maksymalny poziom, na jakim gracz może je wykonywać, przestały być dostępne dla graczy po tym poziomie.
Ta zasada stała się odczuwalna w przypadku dla questów:

Rachunek dla głupca - wymaga 110 lev [max level 150] - ten quest zostanie odblokowany dla wszystkich poziomów.
Rybak Jeremi czeka na twoją pomoc. Sprawdź co możesz dla niego zrobić. 225 lev [max level 248] - to zadanie pozostanie z takim limitem.
Udowodnij swą szlachetność paladynom. 30 lev [max level- 100] - Dla Nerthusa quest zostanie odblokowany.


W zamian za quest z rybakiem w grze pojawi się nowe zadanie dzienne dla graczy z 249 poziomem. Nie deklaruję terminu, postaram się aby było to jak najszybciej. Quest stworzę, gdy napiszę zadania, które zostały wcześniej zaplanowane. 3 na poziomy 160-180 oraz dwa do nowych elit II.

Za utrudnienia przepraszam.
Edytowany 10:53:01 29.3.2012 przez Salem
2012.03.29 10:48:37
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:17825330

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
Od pewnego czasu narasta w Panelu Kontaktowym liczba zgłoszeń na graczy używających botów (czyli programów automatycznie wykonujących za graczy różnych czynności). Używanie botów to oszukiwanie i gra nie fair w stosunku do innych graczy, każdy kto zostanie na tym przyłapany, dostaje przeważnie blokadę konta.

Boty były, są i będą regularnie eliminowane z Margonem, wraz z graczami, którzy ich używają. Pod koniec marca wprowadziłem testowo pierwszą wersje systemu detekcji botów, w kilka minut znalazłem ponad 50 podejrzanych postaci, na które nałożyłem logowanie wykonywanych akcji (analiza tych logów pozwala w 100% udowodnić używanie bota).

Poniżej lista graczy, którzy otrzymali stałe blokady kont. Blokady są niepodważalne, jak już wspomniałem - mam co do nich 100% pewności.

xdemuś: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1024161
lordzik: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1662108
Lucozade: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=2292657
Bloodykiller: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=422477
Dungeons: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1702482
Laady: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1874681
Thinaek: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=3565099
Szad: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1759950
Limonek: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1615240
Timbero: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=4143868
Anvoon: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=4166533
Brela: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=3725471
Melvethor: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1527118
Gradu: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=3399251
szakalakaa: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=4232516

Jest jeszcze trzech delikwentów, którzy bota co prawda zainstalowali, ale używali bardzo krótko, w celu sprawdzenia, czy to z ciekawości, za mało by dać blokadę stałą - otrzymali bany ostrzegawcze na 30 dni.

Fesemitti: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=1222615
Mroczny Tropiciel: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=3024990
Believer: http://www.margonem.pl/?task=profile&id=239664


Post napisałem ku przestrodze, następna aktualizacja silnika gry będzie zawierała detektor botów automatycznie zbierający logi podejrzanych, a kolejna wersja - samoczynnie takich banujących. Kto jeszcze jest na tyle nierozsądny, by botów używać - ma ostatnią szansę by przestać.

Edit - Believer też miał iść do grupy drugiej, przeniesiony.
Edytowany 12:07:29 20.4.2012 przez Zły Patryk
2012.04.20 09:11:18
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18196643

Xentis

2841259
1554
Usunięcie usługi przeniesienia postaci z konta na konto
Zmiana cen odwiązania przedmiotów heroicznych i legendarnych

Wszystkie te zmiany wejdą w życie z dniem 2 maja 2012.

1. Usunięcie usługi przeniesienia postaci z konta na konto jest podyktowane nadużyciami, których dopuszczają się gracze używając tej usługi oraz przez nakład pracy jaki musi być włożony w sprawdzenie, czy można pozwolić na taką operację. Jest to związane z uniemożliwieniem handlu postaciami oraz wartościowymi przedmiotami.
2. Obecnie cena odwiązania przedmiotu heroicznego wynosi:
(10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu) * 1,4, ale {10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu}<=20
ten wzór zostanie zmieniony:
(10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu) * 1,5, ale {10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu}<=30
Czyli dodatkowy procent doliczany do ceny odwiązania zmieni się z 40% na 50%.

*

Na wykresie można zauważyć, że zmiana ceny przedmiotów do 100 poziomu jest minimalna.
Dla osób, które nie lubią interpretować wykresów kilka przykładów:
Przedmiot heroiczny 100 poziom:
(10SŁ + 0,1*100)*1,4 = 20*1,4 = 28SŁ, zmieni się to na (10SŁ + 0,1*100)*1,5 = 20*1,5 = 30SŁ
Przedmiot heroiczny 120 poziom:
(10SŁ + 0,1*120)*1,4 = 20*1,4 = 28SŁ, zmieni się to na (10SŁ + 0,1*120)*1,5 = 22*1,5 = 33SŁ
Przedmiot heroiczny 150 poziom:
(10SŁ + 0,1*150)*1,4 = 20*1,4 = 28SŁ, zmieni się to na (10SŁ + 0,1*150)*1,5 = 25*1,5 = 38SŁ (37,5SŁ)

3. Obecnie cena odwiązania przedmiotu legendarnego wynosi:
(10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu) * 1,6, ale {10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu}<=20
ten wzór zostanie zmieniony:
(10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu) * 3, ale {10SŁ + 0,1 poziomu przedmiotu}<=30
Czyli dodatkowy procent doliczany do ceny odwiązania zmieni się z 60% na 200%.

*

Dla osób, które nie lubią interpretować wykresów kilka przykładów:
Przedmiot legendarny 100 poziom:
(10SŁ + 0,1*100)*1,6 = 20*1,6 = 32SŁ, zmieni się to na (10SŁ + 0,1*100)*3 = 20*3 = 60SŁ
Przedmiot legendarny 120 poziom:
(10SŁ + 0,1*120)*1,4 = 20*1,6 = 32SŁ, zmieni się to na (10SŁ + 0,1*120)*3 = 22*3 = 66SŁ
Przedmiot legendarny 150 poziom:
(10SŁ + 0,1*150)*1,4 = 20*1,6 = 32SŁ, zmieni się to na (10SŁ + 0,1*150)*3 = 25*3 = 75SŁ

UWAGA! CENY PRZEDMIOTÓW NA AUKCJACH ZA SŁ ZMIENIĄ SIĘ ZGODNIE Z W/W ZASADAMI!
Jednak zgodnie z zasadami aukcji za SŁ, zyski ze sprzedaży również będą większe. Mogą wynieść nawet do 9SŁ.
Przed odwiązaniem lub wystawieniem przedmiotu heroicznego i legendarnego odwiedź pomocnika Wirnusa i upewnij się co do ceny.


* Ceny na wykresach dla lepszego zobrazowania nie są zaokrąglone.
Edytowany 12:00:08 25.4.2012 przez Xentis
2012.04.25 11:55:28
Ocena: -10
cytuj | ID:18274005

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
Wprowadziliśmy kilka zmian w sterowaniu:

1. Zmiana sposobu przechodzenia przez mapki - wejście na przejście powoduje jego automatyczną aktywację (możliwość wyłączenia w konfiguracji)
2. Jeśli w menu kontekstowym jest tylko jeden element to automatycznie uruchamia się domyślna akcja (bez pokazywania menu); czyli jeżeli z NPC można tylko rozmawiać, od razu otworzy się dialog, jeżeli możliwy jest tylko atak - od razu zostanie rozpoczęta bitwa.
3. Atak zawsze uruchamia walkę turową, dodany został przycisk Auto powodujący przejście w tryb szybkiej walki. Aby było jeszcze prościej, jest dla niego skrót pod klawiszem [A]

Zmiany mają na celu uproszczenie sterowania, ułatwią też grę na tabletach i smartfonach.
Edytowany 10:40:55 2.5.2012 przez Thinker

Ad. 3. W przypadku walk grupowych - gracze, którzy kliknęli na "auto" walczą automatycznie, reszta turowo. Cała walka działa automatycznie jeżeli wszyscy z grupy klikną "auto".
Edytowany 11:04:46 2.5.2012 przez Zły Patryk
2012.05.02 10:14:04
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18382632

Doceluf

317677
678
Zostało wprowadzonych kilka poprawek dot. ostatnich zmian w walce i przechodzeniu przez przejścia.
1) Przechodzenie przez mapki.
Gdy gracz po wejściu na nową lokację stoi na ikonce przejścia to włącza się blokada, która wyłącza automatyczne przechodzenie do czasu gdy nie zejdziemy z ikonki przejścia. Dzięki temu gdy na nowej mapce obok siebie jest klika przejść nie zostaniemy automatycznie przeniesieni z powrotem gdy przypadkowo staniemy na jednym z nich.

2) Atak.
Gdy trzymamy klawisz 'A' a okienko walki nie jest aktywne uruchamiana jest blokada zapobiegająca przypadkowemu włączeniu trybu auto podczas walki gdy zaatakuje nas agresywny potwór. Blokada jest zwalniana jeśli puścimy klawisz 'A'. Jeśli po zwolnieniu blokady wciśniemy podczas walki klawisz 'A' walka przełącza się na automatyczną tak jak to było do tej pory.

EDIT: Wczoraj zostało wprowadzone automatyczne atakowanie. Wystarczy kliknąć na potworka prawym przyciskiem myszki a postać rozpocznie atak automatyczny tak jak to było przed zmianami.
Edytowany 15:30:02 8.5.2012 przez Doceluf
2012.05.04 12:31:24
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18420931

Cahir

5001844
1812
Żeby ułatwić graczom szukanie, w nowej Etykiecie zostały zmienione punkty:

1.4, 2.4, 3.3.g) - dopisany, 3.7.b), 3.7.c) - usunięty, 4.b).

Link do starej wersji Etykiety: http://pomoc.margonem.pl/index/view,250
Link do nowej wersji Etykiety, która będzie obowiązywała od 25.05.2012 r.: http://pomoc.margonem.pl/index/view,298

Dlaczego zostały wprowadzone zmiany i jak należy je rozumieć?

1.4. Został sprecyzowany. Gracz z nieodpowiednim nickiem jest karany i jego nick zostaje zmieniony wg naszego uznania. Została usunięta wzmianka o możliwości zmiany nicku samemu - nikt, wiedząc, że MG zmieni nick nieodpłatnie, wykonywał taką operację za SŁ. Zapis więc był zbędny.

2.4. Zmiany podyktowane ostatnimi zmianami w cenniku SŁ.

3.3.g) Gracze, którzy popierają tematy lub posty na forum, które łamią regulamin, będą również karani. Proszę pamiętać, że nagrodzenie plusem postu, będzie traktowane jako jego aprobatę.

3.7.b) Gracze będą mogli umieszczać na swoich profilach bez obaw linki referencyjne do innych gier. Wcześniej takie działania były karane. Z tym punktem wiąże się usunięcie punktu 3.7.c).

4.b) Punkt sprecyzowany ze względu na częste tłumaczenie graczy, że "farming" dotyczy tylko zakładania kont i ich wykorzystywania, a nie wykorzystywania kont współwłaścicieli.

----------------------------------------------------------------------------------------
Zmiany z dnia 10.05.2012 r. (Etykieta obowiązuje od 25.05.2012 r., punkt 2.3. obowiązuje od 7.06.2012 r.)

Zostały zmienione punkty: 1.4., 2.3 (dopisany), 4.b) (zmiana "i" -> "lub")

1.4. Dodanie wzmianki o komunizmie.
2.3. Nie można być współwłaścicielem na więcej niż dwóch kontach. Dopóki istnieje stary system weryfikacji współwłaścicieli bez potwierdzenia ich wpisania, przestrzegam graczy przed próbami wrobienia kogoś w bana. Punkt 2.3. będzie obowiązywał od 7.06.2012 r.

----------------------------------------------------------------------------------------
Zostały również wprowadzone zmiany w talizmanach przywracających życie. Niestety większość (od 140 poziomu) została osłabiona. Skąd takie zmiany? Obecnie są wprowadzane nowe potworki na poziomy, które nie były nawet przewidziane, żeby zachować ciągłość i żeby nie doszło do sytuacji, że talizman będzie musiał mieć ustawione 99% redukcji czasu, który gracz czeka po śmierci, część talizmanów musiała zostać osłabiona. Wiem, że gracze nie lubią osłabiania przedmiotów, ale tutaj nie ma innego wyjścia na chwilę obecną.

Aha, zapomniałam dopisać, że ewentualne poprawki mogą zostać wprowadzone, ale argumenty muszą być konkretne. Możecie założyć temat i wszystko kulturalnie przedyskutować. Później przeanalizujemy Wasze uwagi. Od razu mówię, że jeśli to będzie zwykła kłótnia, to temat zamknę.
Edytowany 08:43:53 10.5.2012 przez Cahir

----------------------------------------------------------------------------------------
Graczy obowiązuje etykieta umieszczona: http://pomoc.margonem.pl/index/view,250
Edytowany 08:40:02 25.5.2012 przez Cahir
2012.05.09 12:10:31
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:18489400

Thinker

7005915
16306
W profilach widoczny ekwipunek jest aktualizowany raz dziennie, o godz. 5:26. Jeśli więc ktoś chce ukryć co zakłada, wystarczy na noc zdejmować. Dzięki temu nie widać zmian eq przed walką PvP, dla tych którym to przeszkadzało.
2012.05.15 12:07:34
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:18563707

Thinker

7005915
16306
Wprowadzono poprawki do balansu, tzn głównie nowe poziomy umiejętności: http://pomoc.margonem.pl/index/view,288
Zostały one wprowadzone po analizie tematu: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=334912

Tropicielom posiadający moc leczenia umiejętność została usunięta.
Edytowany 12:14:46 17.5.2012 przez Thinker
2012.05.17 11:16:43
Ocena: 12
KNEBEL | cytuj | ID:18583832

Doceluf

317677
678
Ten post skierowany jest głównie do programistów piszących dodatki. Dzisiaj weszła zmiana, która zmienia sposób wyświetlania menu podręcznego (tego które pojawia się po kliknięciu na swoją postać lub npc). Apeluję do wszystkich którzy korzystają z tej funkcji w swoich dodatkach - funkcja showMenu() aby nanieśli odpowiednie poprawki ponieważ mamy teraz dużo zgłoszeń w panelu, że graczom nie działają dialogi itp.
Zmiana polegała na tym że teraz zamiast koordynatów pozycji menu podaje się obiekt eventu jQuery pochodzącego z kliknięcia czy innego zdarzenia. Przykład:
Stary sposób:
$(...).click(function(e){
showMenu(x,y,menu);
})

Nowy sposób:
$(...).click(function(e){
showMenu(e,menu);
})


Zmienione zostało również położenie elementu HTML o id=hmenu w drzewie dom, teraz jest ono położone bezpośrednio w <body> a nie jak dotąd w <div id=centerbox>
2012.05.28 15:56:38
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:18707414

Salem

2405851
16814
Część rozbudowanego sklepu za denary jest już gotowa. Oferta Ortiaga Fassusa się nieco poszerzyła, ceny nowych przedmiotów lekko zmalały do tych ustalonych na samym początku. Można u niego kupić nieco mocniejsze przedmioty na większe poziomy od tych, które do tej pory oferował. Ortiag umożliwia także wymianę posiadanego przedmiotu na inny tego samego typu za dopłatą 30 denarów. Czyli mając naszyjnik kupiony u Ortiaga można go oddać i zakupić nowy za 30 denarów - uwaga przedmioty ulepszone będą wymienione na nieulepszone!
W planach jest również dodanie kolejnego sklepu z innymi przedmiotami za denary dla mniejszych leveli.

Quest u Drasta o nazwie Drastowi zabrakło prochu do armat - zostanie odblokowany, gracze z wysokim poziomem będą przenoszeni na bliźniaczą mapkę, gdzie będą mogli zabić gobliny, by spełnić wymagania misji, gobliny pozbawione są lootu. Również quest u Tuni będzie można ukończyć na tej samej zasadzie, z tym że dla niej części goblińskie trzeba będzie kupić od graczy.

Anulis w Karka-han dostał nowe opcje dialogowe pozwalające zakończyć wszystkie questy dzienne - wcześniej z niektórych questów nie dało się u niego zrezygnować.

Kowal Kendal wymienia zbroje osobom, które wykonały u niego quest, a potem zmieniły profesję - trzeba mu oddać starą zbroję i 7m złota.

Quest dzienny dla graczy z wysokimi levelami jest bliski ukończenia. Nie podam terminu oddania go do gry z wiadomego powodu, ale powinien pojawić się wkrótce.
Edytowany 11:23:17 5.6.2012 przez Salem
2012.06.05 11:05:24
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:18812025

Lawena

4002149
3706
Stroje wojowników zostały ukończone. Niebawem zostaną wprowadzone. Poniżej możecie się zapoznać z grafikami. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

2012.06.18 07:51:55
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:18972189

Thinker

7005915
16306
Został zmniejszony do 30 limit znaków w komentarzach do ocen posta. Podytkowane jest to prowadzeniem dyskusji w miejscu, gdzie opis powinien być typu: "spam", "nie troluj", "zasady działu". Często też gracze dają plusy wraz z komentarzem typu "ja bym dodał jeszcze bla bla bla" - nie, od tego służy opcja "Dodaj" na dole strony.
2012.07.10 09:10:38
Ocena: 6
KNEBEL | cytuj | ID:19291642

Lawena

4002149
3706
W przygotowaniach dla was jest kolejna elita 2. Tym razem na 300 poziom. Tak będzie wyglądała.
2012.07.10 09:39:32
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:19292014

Salem

2405851
16814
Kilka informacji, o które jak zauważyłem gracze pytają.
Władców mrozu będzie trzech, co jednak nie sprawi, że będzie dużo więcej itemków niż mają elity poprzednie. Trzech jest po to, aby szansa na legendę była niska [3 legendy z nich zaplanowałem, ale może będzie jeszcze jakaś niespodzianka]. Z Seta wypadają one za często, również z Nymphemonii nie są rzadkością, a dzieje się tak, ponieważ w szablonie lootu zamiast standardowo jednej legendy są 2-3. Nie wiem, kiedy uda się je wprowadzić do gry. Obecnie trwają prace nad stworzeniem szablonu lootów, gdy to się uda, ustawimy itemkom staty i poproszę Perskiego lub Lawenę o wykonanie grafik. Chciałbym, aby przedmioty były pod konkretne profesje, tak by nikt na nich nie tracił, ponieważ przedmioty bez wymagań profesji nie są dla wszystkich opłacalne.
A oprócz elit II w planie jest też:
- loteria przedmiotów za Smocze Łzy i trzy rodzaje kuponów za 1, 6 i 12 Smoczych Łez, gdzie można wygrać przedmiot o równowartości losu a także inne dużo więcej warte!
- Mini event z Tunią, która została uznana najpopularniejszym npc w Margonem + może uda się przygotować małą niespodziankę dla graczy od Karmazynowego Bractwa.
Terminów nie podaję, proszę o cierpliwość
2012.07.13 12:00:50
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:19345040

Thinker

7005915
16306
Nowe zasady zastępców
1. Likwidacja wszystkich starych zasad dla współ, typu logowanie na 3h, bycie współ na wielu kontach itp. Likwidacja hasła gościa.
2. Zamiast współwłaściciela, zastępca. Jako że zastępca nie jest niczego właścicielem.
3. Możliwe wpisy do pola zastępca:
3.1 Brak.
3.2 Domownicy. Osoby korzystające z tego samego komputera.
3.3 Inny gracz po wysłaniu zaproszenia.
4. Zmiana zastępcy jak teraz, raz na 2 miesiące. Usunięcie zastępcy nie wpływa na ten czas.
5. Można być zastępcą tylko na 1 koncie. Zablokowane systemowo.
6. System zaproszeń. Czyli aby zostać zastępcą, trzeba otrzymać od właściciela zaproszenie i go zaakceptować. Możliwość blokowania zaproszeń.
7. Zastępca ma te sama prawa co teraz konto gościa poza blokadą depozytu. Blokada SŁ, brak mapek z dysku, pisania na forum, uprawnień MC/MG.
8. To co już było, ale teraz nie musicie tego liczyć: za każdą minutę gry właściciela, zastępca dostaje +40sek do możliwości gry, z limitem level godzin. Tzn, że jeśli właściciel grał 5h, zastępca może grać 3h20min. Po tym czasie możliwość gry zostanie zablokowana całkowicie.
9. Gracz który jest czyimś zastępcą, dostaje pod panelem wejścia do gry link "Przeloguj na xxx". Czyli aby zalogować się na konto gdzie jesteśmy zastępcą, trzeba wpierw zalogować się na swoje. Nikt nikomu nie podaje żadnych haseł. Zastępca nie widzi linku "przeloguj na ..." jeśli konto zastępowane jest zastępca kogoś innego.
10. Hasłem głównym logować może się tylko właściciel konta.
11. Blokada dla Perkuna, aby nie logować się na przeciwną frakcję. Dotyczy tylko postaci na Perkunie, zastępcą nadal można być.

Zasady będą wprowadzone za 2tyg, zgodnie z aktualizacją Etykiety.

Dzięki nowym zmianom system zastępców będzie dużo prostszy i gracze nie będą musieli o niczym pamiętać. Wszystko teraz system z automatu będzie zapisywać i liczyć.
Edytowany 10:44:07 26.7.2012 przez Thinker
2012.07.26 10:01:41
Ocena: -4
KNEBEL | cytuj | ID:19553039

Doceluf

317677
678
Dzielenie przedmiotów:
Od dzisiaj można dzielić przedmioty, które posiadają cechę ilość. Można to robić przeciągając przedmiot w torbie na wolne miejsce z wciśniętym klawiszem SHIFT. po upuszczeniu przedmiotu wyskoczy okienko dialogowe w które powinno wpisać się ilość jaką chcemy przenieść.
Niektórych przedmiotów dzielić nie wolno:
- przedmioty, których ilość jest równa 1
- przedmioty questowe
- przedmioty ulepszone
- przedmioty, których nie da się potem złączyć. Są to niektóre mixy, przedmioty eventowe, itp, a dokładniej takie które nie posiadają cechy 'capacity' i nie są strzałami.

Aby nie wprowadzać zbędnego zamieszania, każdy przedmiot posiadający jakąś ilość ma oznaczenie widoczne po najechaniu na niego myszką
"Ilość:20 (Można dzielić/Nie można dzielić)"



Przenoszenie toreb
W związku ze zgłoszeniami graczy, że zamiast wrzucenia zdobytej/kupionej torby do założonego już pojemnika zostaje ona założona w wolne miejsce na torby, zostało wprowadzone małe zabezpieczenie przed tym. Teraz przy przenoszeniu torby w miejsce założonego pojemnika pojawia się komunikat z pytaniem, czy przenoszoną torbę chcemy założyć/użyć, czy tylko przenieść do innego pojemnika.
2012.08.07 09:38:03
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:19746868

Thinker

7005915
16306
W pierwszej zakładce konfiguracji pojawiła się na samym dole nowa sekcja "informacje dodatkowe". Macie tam aktualnie 2 rodzaje informacji.

Ostrzeżenie. Jest to informacja głównie dla graczy którzy dostają dużo mute. 100% lub więcej ostrzeżenia blokuje wejście do gry.

Karmazynowe Bractwo. Postanowiłem wprowadzić jedną oficjalną metodę rekrutacji - każdy kto kupi 2000SŁ lub więcej jest automatycznie rozpatrywany w ciągu miesiąca. Gracze którzy kupili mniej też są rozpatrywani, jednak to już indywidualnie za zasługi. Celem KB jest premiowanie graczy, którzy mają pozytywny wkład w grę. Może to być wkład finansowy, ale może też być wkład przez pomoc innym graczom lub twórcom. Nie ma jasnych zasad, nie pytajcie. KB nadal jest tajne, dodatkowe informacje na jego temat nie będą ujawniane.
2012.09.18 10:13:07
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:20445440

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
W tym tygodniu otworzymy nowy, oficjalny świat gry - Gefion.

Będzie to świat na zasadach normalnych.
Edytowany 08:24:36 24.9.2012 przez Zły Patryk
2012.09.24 08:23:15
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20524765

Thinker

7005915
16306
Silnik gry został zaktualizowany o nową funkcjonalność. Roboczo nazywam ją rzeźnia W tym miesiącu.
2012.10.05 00:18:47
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:20662286

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
W następnym tygodniu będzie wymieniany na nowy serwer ze światami Katahha oraz Febris.
2012.10.25 13:37:07
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:20939718

Thinker

7005915
16306
Najbliższe łaźnie do wprowadzenia:
Werbin - 30-40
Torneg - 45-59
Karka-han - 160-180

Kolejne, które będą później:
Mythar - 100-120
Eder - 130-150
Nithal - 190-210
Tuzmer - 220-250
Port Tuzmer - 250-280

Wszystkie powinny być w tym roku wprowadzone.

Dodatkowo na łaźniach będzie zniesiony bonus do krytyka za przewagę poziomów.
Edytowany 08:34:34 30.10.2012 przez Thinker
2012.10.30 08:31:16
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:21027962

Thinker

7005915
16306
Na początek chciałbym wszystkich przeprosić za zwłokę z logowaniem przez FB. Okazało się, że zaimplementowany interfejs do FB jest już stary i po prostu został wyłączony na stronie facebooka. De facto trzeba przepisać od nowa pod nową bibliotekę cały ten mechanizm, stary miał błędy, nie zawsze się konta dało integrować, itp. Zrobiłem to już prawie, ale jeszcze nie mogę tego wypuścić bez dopieszczenia i przetestowania. Będzie to już na 100% dziś, czyli środa.
2012.10.31 01:02:45
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:21041006

Thinker

7005915
16306
Logowanie powinno działać, ale możliwe, że nie przewidziałem każdej możliwej kombinacji (szczególnie zastępców), jakby coś nie tak działało, zgłaszać
2012.10.31 22:26:38
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:21061054

Salem

2405851
16814
Wkrótce do gry zostaną dodane kolejne krwawe łaźnie. Pojawią się one w:
- Werbin dla graczy od 30 do 40 poziomu włącznie .
Wstęp będzie możliwy w każdą środę w godzinach 20:00 - 20:30, odebranie nagrody jest możliwe najwcześniej o 20:40.
Szukajcie npc imieniem Harib.

- Torneg dla graczy od 41 do 59 poziomu włącznie.
Wstęp będzie możliwy w każdy wtorek w godzinach 20:00 - 20:30, odebranie nagrody jest możliwe najwcześniej o 20:40.
Szukajcie npc imieniem Badur.

- Karka-han dla graczy od 160 do 180 poziomu włącznie.
Wstęp będzie możliwy w każdy czwartek w godzinach od 18:00 - 18:30, odebranie nagrody jest możliwe najwcześniej o 18:40.
Szukajcie npc imieniem Evril.

Npc pojawią się po najbliższej synchronizacji.

W krwawej łaźni może uczestniczyć każdy, kto pojawi się w przy npc wpuszczającym na mapkę o wyznaczonej godzinie i spełnia wymagania związane z poziomem. Zwycięzca może być tylko jeden - osoba, która jako ostatnia pozostanie na mapce. W nagrodę otrzyma złoto, punkty honoru, heroiczne błogosławieństwo i pamiątkowy przedmiot. Błogosławieństwo jest rzucane przez npc na gracza, więc osoby posiadające wartościowe błogosławieństwa muszą być przygotowane na to, że zostaną one nadpisane - postaram się ten problem jakoś rozwiązać. Pamiętajcie, że na mapkę podczas trwania łaźni można wejść tylko jeden raz, wylogowanie [lub złapanie dużego laga] się z gry w tej lokacji skutkuje przeniesieniem do najbliższego miasta bez możliwości powrotu, jeśli ktoś zwycięży o 20:30 niech poczeka 10 min i zadba o to, by jego postać się nie wylogowała przez nieaktywność.

Dla graczy z serwerów prywatnych - łaźnie zostaną dla Was odblokowane, jednakże nagrodą za zwycięstwo będzie heroiczne błogosławieństwo.
Edytowany 20:35:59 8.11.2012 przez Salem
2012.11.08 20:35:44
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:21200607

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
Na podstawie ankiety oraz dyskusji w komentarzach do Bloga Technicznego Margonem, po 2012-11-27 zmieniona zostanie cena usługi cofania punktów doświadczenia.

* Bazowa cena zostanie taka sama (5SŁ).
* Każde kolejne cofnięcie w obrębie jednej postaci będzie o droższe o 1SŁ.
* Cena będzie przywracana do 5SŁ po awansie na każdy pełny 50 poziom (czyli na poziomach 50, 100, 150, 200, 250, 300, ...).
2012.11.14 13:03:52
Ocena: 14
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21282536

Thinker

7005915
16306
Przed świętami pojawi się możliwość kupna oryginalnych koszulek Margonem. Orientacyjnie z wysyłką będzie ok 40-60zł.
Edytowany 12:58:17 20.11.2012 przez Thinker
2012.11.20 11:52:38
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:21372818

Salem

2405851
16814
Wkrótce powinny pojawić się kolejne łaźnie w grze. Poniżej przedstawiam rozpiskę, w jakim mieście, o której godzinie będzie można wziąć udział w łaźni.

Eder - 130-150 lvl - godzina 19:00-19:30 w kazdy poniedziałek. Nagroda: 3m złota, 1600PH
Torneg - 41-59 lvl - godzina 20:00-20:30 w każdy wtorek. Nagroda: 700k złota, 700PH
Nithal - 190-210 lvl - godzia 18:00-18:30 w każdy wtorek. Nagroda: 5m złota, 2400PH
Werbin - 30-40 lvl - godzina 20:00-20:30 w każdą środę. Nagroda: 500k złota, 500PH
Karka-han - 160-180 - godzina 18:00-18:30 w każdy czwartek. Nagroda: 4m złota, 1900PH
Thuzal - 70-85 lvl - godzina 21:00-21:30 w każdy piątek. Nagroda: 1m złota, 1000PH
Mythar - 100-120 lvl - godzina 19:00-19:30 w każdą sobotę. Nagroda: 2m złota, 1300PH
Tuzmer - 215-245 lvl - godzina 20:00-20:30 w każdą sobotę. Nagroda: 6m złota, 2800PH
Port Tuzmer - 250-280 lvl - godzina 18:00-18:30 w każdą niedzielę. Nagroda: 7m złota, 3200PH

Informację o npc, którzy będą tam wpuszczać postaram się dodać w najbliższym czasie. Oczywiście w nagrodę za każdą wygraną łaźnię nadal dostaje się błogosławieństwo heroiczne i heroiczny przedmiot pamiątkowy.

NPC:
Silvius - Eder
Korim - Nithal
Zlatko - Port Tuzmer
Tristen - Mythar
Nivelan - Tuzmer
Evril - Karka-han
Badur - Torneg
Harib - Werbin
Edytowany 11:37:30 14.3.2013 przez Salem
2012.11.25 13:23:22
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:21452168

Thinker

7005915
16306
Tak informacyjnie - jeśli piszecie na panel kontaktowy, my mamy wasze wiadomości sortowane od najstarszej bez odpowiedzi. Tzn, że jeśli ktoś długo czeka, to trafia na sam szczyt listy i jego wiadomość dostaje priorytet. Ale teraz mały trick - jeśli ktoś pisze do nas ponaglenie, dlaczego nie odpisujemy, to jego wątek dostaje aktualizację i tym samym nie jest już starym wątkiem, tylko nowym i trafia na sam koniec kolejki.

Poza tym każdy z was widzi tez ilość oczekujących wątków - niestety czasem trzeba poczekać, wystarczy że jedna osoba się rozchoruje, a druga weźmie urlop i już są zaległości.

Panel wymaga dużo czasu do obsługi, dlatego w tej chwili Doceluf pisze nowy. Będzie panel sam podpowiadać odpowiedź na prostsze pytania, a przy trudniejszych od razu poprosi o dodatkowe dane. Powinno być szybciej. Zrobione to będzie pewnie na początku przyszłego roku.
Edytowany 11:58:43 26.11.2012 przez Thinker
2012.11.26 11:57:16
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:21466551

Thinker

7005915
16306
Ponieważ post wywołał wiele zbędnych pytań, wyjaśnię prościej:
Od dziś hasła są kodowane podwójnie - na server nigdy nie jest wysyłane wasze hasło, tylko wersja szyfrowana. Następnie na serverze jest szyfrowane drugi raz i zapisane.

Co to znaczy dla graczy? 2 rzeczy:
1. Wasze hasła są całkowicie bezpieczne.
2. Hasła nie można już odzyskać - można tylko wygenerować nowe - bo nawet my waszych haseł teraz nie znamy.
Edytowany 17:21:27 29.11.2012 przez Thinker
2012.11.29 14:26:31
Ocena: 10
KNEBEL | cytuj | ID:21500915

Thinker

7005915
16306
Zaktualizowałem generator nazw przy tworzeniu nowych postaci. Gracze z Nerthusa rzucili kilka propozycji, wybrałem najlepsze i zastąpiłem nimi generatory, gdzie 90% nicków było już zajętych.

Została również zaktualizowana lista teł forumowych, jest ich praktycznie 2 razy więcej teraz.
Edytowany 14:07:53 4.12.2012 przez Thinker
2012.12.04 13:53:42
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:21579730

Salem

2405851
16814
Mikstury ze sklepu Derminiona z Targu poszukiwaczy przygód oraz Brasza z Mythar zostaną wzmocnione pod względem ilości użyć i czasu trwania. W związku z tym pojawi się w grze zadanie na 30 poziom doświadczenia, w którym w nagrodę będzie można zdobyć jedną z tych 'poprawionych' mikstur. Edytowane zostaną tylko mikstury w sklepach. Te posiadane przez graczy nie ulegną zmianie.
2012.12.13 13:50:55
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:21726761

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
Z okazji końca świata, skróceniu uległ czas odradzania się gracza po śmierci:
- do 20 poziomu: 10+poziom sekund (czyli poziom 1 - 11 sekund, 20 to 30 sekund),
- od 21 poziomu: 30+10*(poziom-20) - na poziomie 100 jest to o 22% szybciej, na 200 o 12%.
Edytowany 08:14:34 21.12.2012 przez Zły Patryk
2012.12.21 08:14:15
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:21854939

Cahir

5001844
1812
Pierwsza wersja taryfikatora kar, dostępna dla wszystkich graczy. Taryfikator był już konsultowany z członkami KB. Jeśli macie uwagi lub sugestie, co powinien jeszcze zawierać, zapraszam do komentowania. Pamiętajcie, że taryfikator nie jest jeszcze obowiązujący.

http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=367741
2013.01.09 12:13:12
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:22250652

Thinker

7005915
16306
Wkrótce powstanie nowy server Brutal PvP. Z nowych zasad m.in. w walce PvP wygrany zgarnia exp i przedmiot przeciwnika, przegrany traci oba.
Edytowany 17:49:26 6.2.2013 przez Salem
2013.01.17 12:55:26
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:22395798

Salem

2405851
16814
Sklep Kastora z Doliny Yss został lekko Poprawiony. Edycji uległy mikstury leczące, które ten npc sprzedawał. Graczom z mniejszymi poziomami powinny one w szczególności przypaść do gustu, gdyż mogą stanowić dobre [łatwo dostępne] źródło mikstur przydatnych do expienia.

Poniżej przedstawiam te miksturki:


Edytowany 16:43:55 21.1.2013 przez Salem
2013.01.21 16:43:22
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:22479253

Thinker

7005915
16306
1% graczy ma zintegrowane konto z FB, 1.5% graczy ma zintegrowane konto z Googlem. Niestety FB po raz kolejny coś zmienia i przestało działać logowanie (nad czym pracuję), postanowiłem iż ta opcja zostanie zlikwidowana. Więcej szkody niż pożytku z tego.

Co mają zrobić gracze z zintegrowanymi kontami? Aktualnie poczekać. Do końca miesiąca zostanie wprowadzona do konfiguracji opcja "odintegrowania". Możliwość integracji zostanie zablokowana, ale konta zintegrowane będą działać tak długo, aż nie Facebook nie wprowadzi kolejnej aktualizacji kodu.
2013.02.04 11:09:55
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:22740975

Salem

2405851
16814
Dla wszystkich osób, które mają problem ze znalezieniem Żywiołu Powietrza informuję, że został on przeniesiony do Wichrowych Szczytów na współrzędne 90,7

Jeśli ktoś ma problem ze znalezieniem Bazyliszka potrzebnego do questa z Trofeami Torina - może go odnaleźć W Kopalni Latimeria p.3 [Werbin] - w queście zostanie wprowadzona edycja, aby zaliczano zabicie Leśnych Bazyliszków, których jest więcej.

Quest pt. Deja vu zostanie wycofany z gry. W jego miejsce pojawi się inne zadanie dzienne na ten sam poziom doświadczenia i z tą samą nagroda.
2013.02.10 14:17:37
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:22849098

Thinker

7005915
16306
Sprawa banowania.
Ponieważ ostatnio poleciało po raz kolejny wielu znanych oszustów, chciałbym tylko wyjaśnić parę spraw.

MG mają zakaz wklejania dowodów graczom. Jeśli ktoś uważa, że został niesłusznie ukarany, może się zapytać za co dostał bana. Nie może prosić o przedstawienie dowodów, bo te przedstawiamy w sądzie co najwyżej. Z czego to wynika? Ano że o dowody praktycznie zawsze proszą Ci, którzy dobrze wiedzą co zrobili, a próbują się na bezczela wykpić textami typu "nie pokazaliście dowodów, więc jestem niewinny". Nie, to że nie pokazujemy dowodów, nie znaczy że dany oszust jest niewinny.

Przypomnę też, że żaden MG nie daje bana bez dowodów. Jeśli są wątpliwości, w treści bana jest informacja o tym, iż sprawa wymaga wyjaśnienia. Jak MG ma dowody, to daje bana bez dyskusji i negocjacji. Nie istnieje coś takiego jak ban za niewinność. Teoretycznie można dostać bana przez pomyłkę, ale takie bany po wyjaśnieniu są zdejmowane. Pozostałe bany opierają się na dowodach.

I jeszcze jedno - nie istnieje coś takiego, jak ban po znajomości. Żeby to wam uświadomić, przypomnę iż moderatorzy, map-makerzy, MG czy inni pomocnicy tak samo jak gracze są banowani! Nie będę ich tu wymieniał, ale kto gra dłużej na pewno spotkał się z takimi przypadkami. Więc nie tylko znajomość z MG, ale nawet bycie MG nie chroni przed banem za oszustwo.
2013.02.25 09:31:27
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:23144255

Thinker

7005915
16306
W piątek, każdy kto będzie posiadać przynajmniej 30lvl w http://mgduel.pl/ otrzyma maskotkę - białą sowę. Niektórzy mieli już ją okazję widzieć, gdyż chodziłem z nią po Ithan.
2013.02.26 10:40:06
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:23157835

Thinker

7005915
16306
Dziś zostało zbanowanych kilku złodziei. Nie takich wirtualnych, ale prawdziwych złodziei, co korzystają z błędów w sieciach komórkowych, aby wysyłać więcej SMSów niż pozwala na to stan konta. Kiedyś było to popularne aby na allegro kupować kody SŁ - to wszystko jest kradzione, a co najważniejsze - SŁ wpierw przydziela, a po weryfikacji, my jako firma, musimy zwrócić kasę za te błędnie naliczone SMSy. Czyli każdy taki SMS kupiony na allegro to była kradzież pieniędzy.

Ostatnio był podobny bug związany z paypalem i generatorem kart kredytowych. Mamy listę tych transakcji, pomimo że je zaliczyło, zostaną po weryfikacji zbanowane wszystkie osoby, które z tego skorzystały.

Takie rzeczy ciągną się czasami miesiącami, ale pamiętajcie, to zawsze wypływa na wierzch. Jeśli więc ktoś się wam chwali, że ma SŁ za darmo.. nie ma mu czego zazdrościć.
2013.03.01 09:06:22
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:23198857

Salem

2405851
16814
Jezioro Ważek - Las Zadumy oraz Pachnący Gąszcz zostaną edytowane pod względem ilości znajdujących się tam potworów. Zostanie tam dodanych trochę więcej potworków, aby to expowisko było bardzie atrakcyjne dla graczy.

Quest dzienny, który zostanie wprowadzony zamiast zadania Deja vu jest w trakcie tworzenia, mam nadzieję, że niebawem uda się go wprowadzić. Oprócz tego do Biura Margonem zostaną dodane kolejne zadania, jednakże nie jestem w stanie przewidzieć jakiegokolwiek terminu. Trwają nad nimi prace.

WAŻNE:
Zadania, w których trzeba zabić elitę II - zostaną poprawione. Ustawiony im zostanie maksymalny poziom równy dopuszczalnej przewadze bycia elity, tak by nie niszczyć z niej lootu, co obecnie jest robione nagminnie i tłumaczone potrzebą zabicia potwora do questa. Przykładowo, jeśli gracz ma w queście zabić Morthena e2, to zadanie to będzie miało ograniczenie levelowe ustawione na 109 poziom [ po przekroczeniu 109 poziomu nie będzie można go rozpocząć] Gracze, którzy rozpoczną te zadania, a potem zdobędą level, na którym będą niszczyć looty z elity, będą mieli automatycznie kończony quest bez nagrody przy pierwszym kontakcie z npc, który go zlecił.

W związku z tą wiadomością, prosimy wszystkich graczy, którzy mają rozpoczęte zadania związane z zabijaniem e2 i posiadają ponad 13 poziomów przewagi nad elitą, aby je dokończyli. Po wprowadzeniu tej zmiany, questy będą kończone przez npc bez jakiejkolwiek nagrody i nie będziemy przydzielać żadnych rekompensat z tego powodu, dlatego ogłaszam to odpowiednio wcześniej. Zmiany te pojawią się w grze za 3-4 tygodnie, więc jest dużo czasu, aby dokończyć zaległe questy
2013.03.05 23:37:21
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:23282388

Thinker

7005915
16306
Ponieważ widzę, że wklejacie ciągle ekwipunek i brakuje wam możliwości pozycjonowania, chciałem wam przedstawić najnowszą super nowość na forum. Jest to nic:



Nic możecie używać za darmo, nie kosztuje żadnej SŁ. Aby wkleić nic, trzeba użyć tajnej komendy ITEM #0 (bez spacji).
Edytowany 13:32:01 7.3.2013 przez Thinker
2013.03.07 13:29:01
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:23301986

Thinker

7005915
16306
Małe zmiany na Brutalu:
- Poziomy są już ukryte w rankingach i profilach. Będą ukryte też w grze.
- Zdobycie czegokolwiek będzie możliwe tylko dla graczy nie słabszych niż 95% naszego poziomu. Zabicie słabszych nic nam nie da.
- Okres ochronny wydłużony do 20 poziomu.
- Doświadczenie za walkę PvP wynosić będzie 30-sto krotność zabicia potworka.

Na Perkunie:
- Exp za pokonanie przeciwnika w PvP będzie wynosić 20-sto krotność zabicia potworka.

Na stronie gry aktualizacja już poszła, w grze będzie prawdopodobnie w środę rano.
Edytowany 14:03:54 11.3.2013 przez Thinker
2013.03.11 13:52:13
Ocena: 8
KNEBEL | cytuj | ID:23385987

Salem

2405851
16814
Taka mała informacja odnośnie Rycerza z za małym mieczem i pająka e2 Arachniregina Colosseus.
Rycerz z za małym mieczem będzie mieć teraz level taki sam jak elita II pająk, aby każdy gracz, który może bić elitę II pająka, mógł też rozcinać rycerza. Zmiana pojawi się po synchronizacji serwerów, prawdopodobnie 16 marca.
Edytowany 14:55:20 16.3.2013 przez Salem
2013.03.14 20:43:18
MEDAL Ocena: 15
cytuj | ID:23445732

Zły Patryk

325666
2821
Zarządca Świata Prywatnego
Od wczoraj można tworzyć drużyny z dowolnymi graczami, czyli także spoza kręgu przyjaciół i klanu.
A od dzisiaj - dla tych, którym zmiana się nie podoba, dostępna jest opcja blokady, w konfiguracji postaci w grze.
2013.03.16 07:35:17
MEDAL Ocena: 15
zgłoś | ignoruj | cytuj | ID:23465578

Thinker

7005915
16306
Poziomy graczy na brutalu są znów widoczne. Świat bez widocznych poziomów zostanie wprowadzony na wakacje, na nieco innych zasadach.
2013.03.19 09:52:32
MEDAL Ocena: 15
KNEBEL | cytuj | ID:23526276

Temat zamknięty, nie można w nim pisać postów

Forum Margonem > Newsy > Blog techniczny Margonem

Podaj powód dlaczego oceniasz post na

Pozostało ważnych głosów na dziś: 0, po przekroczeniu limitu
Twój głos pokaże się przy wiadomości, ale nie doliczy się do reputacji gracza.


* pole nieobowiązkoweLimit znaków 0/50

Zgłoszenie postu do moderacji.
Poniżej możesz podać powód Twojego zgłoszenia.

Pamiętaj, że za bezsensowny komentarz możesz otrzymać knebla i stracić swoją reputację.

Limit znaków 0/150

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
AND grp=0