"- Jak to jest być worem, dobrze? - Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym, że kaptury. Ekhm...kaptury które skrywały moją twarz, kiedy sobie nie radziłem, kiedy byłem sam. I co ciekawe, to właśnie przypadkowe atakowanie bezbronnych w przewadze liczebnej wpływa na nasze życie. Chodzi o to, że kiedy szarga się pewne wartości, nawet pozornie uniwersalne, bywa, że nie znajduje się zrozumienia, które by tak rzec, które pomaga się nam rozwijać. Ja miałem szczęście, by tak rzec, ponieważ je znalazłem w Umbraelu Regisie. I dziękuję Umbowi.. Umb to życie, Umb to śmierć Umb to miłość. Wielu ludzi pyta mnie o to samo, ale jak ty to robisz?, jak możesz być tak edgy? A ja odpowiadam, że to proste, to umiłowanie krwi, to właśnie ono sprawia, że dzisiaj na przykład obijam nowicjuszy, a jutro... kto wie, dlaczego by nie, oddam się służeniu Umbraelowi i zostanę ot, choćby zaklęty w jego .... mieczu... na wieczność. ." 2k18-Ryker pijąc wino w karczmie ~Trumna z Laliemm w środku <3
30 srebrników
Astratas Rasa: Wampir (Przemieniony z Pół Elfa i Pół człowieka) Wzrost: 190 CM Waga: Ok. 95 kg Kolor oczu: A właśnie... po przedziwnej próbie jaką zafundował Astratasowi Żywioł Ognia wypalając mu oczy, te niespodziewanie po kilku dniach odrosły mu same. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że ich barwa a właściwie całe różniły się od i tak zmienionego wcześniej pierwowzoru. Naturalnie pionowa źrenica pozostała na swoim miejscu. Jak to opisał pewien barwny poeta patrząc w oczy Astratasa "Brąz, ale mieniący się czerwonymi i pomarańczowymi efektami, przez co te przebarwienia przypominają żywy ogień - bo zależnie od kąta, pod jakim się patrzy, kolory zmieniają położenie" Praca: Członek Gildii Magów W Thuzal(asystent Uldyna). Wyznanie: Wierzy tylko w siebie
Tylko jak zabić coś takiego? Wbić mu w serce osikowy kołek?
Moja wyobraźnia szaleje i przed oczami stają mi wszelkiego rodzaju nielegalne interesy tu załatwiane. Krew za pieniądze, krew za narkotyki, krew za jedzenie.
Nie gryzę, a nawet jeśli... to obiecuję że będzie ci się podobać.
Zabijanie to nie jest zwyczajna rzecz. Nie jest to wyłącznie nasycenie się krwią. To przeżycie towarzyszące zetknięciu się z innym życiem
Opis ubioru: Astratas lubi elegancję. Zazwyczaj stara się pokazywać w ładnych i odświętnych szatach świadczących o jego przynależności do Gildii Magów w Thuzal. Jednak zdarza się, że ubrany jest w zwyczajny podróżny płaszcz i standardowy przy długich wędrówkach ubiór. Dominującymi barwami w jego garderobie są: Czerwień, Czerń, Brąz oraz Srebro. Często nosi maskę, którą zaklął tak aby osłaniała jego oczy przed nagłymi rozbłyskami świetlnymi pochodzenia naturalnego lub magicznego. Podobnie z resztą uczynił przy hełmach z jego zbrojowni.
„Dla wampirów „rano" nie znaczy wtedy, gdy wschodzi słońce."
Noc zawsze była jego sprzymierzeńcem. Noc pełna cieni i tajemniczych szeptów, pod której płaszczem można zarówno zniknąć, jak i pojawić się niepostrzeżenie. Czuł się jej dzieckiem
Opis broni: Astratas uzbrojony jest w półtorak wytworzony w krasnoludzkiej kuźni przez Mistrza Kowalstwa Loina Bladobrodego. Miecz został wykuty z kilku skręcanych ze sobą, zbijanych i hartowanych stalowych prętów. Rękojeść jest wyłożona u zwieńczenia magicznymi łuskami, aby łatwiej przewodzić magię. Metoda wykucia była wzorowana na Nihońskich katanach. Klinga miecza została zaklęta: Czarne ostrze, można by rzec mieni się zielonkawymi refleksami świetlnymi a w zupełnej ciemności dosłownie jarzy się zielonkawym niezbyt przyjemnym blaskiem. Rana zadana tym ostrzem przez dwadzieścia cztery godziny jątrzy się i ropieje jednocześnie nie pozwalając się zagoić. (Klątwa 4/5) (Obrazek ma jedynie ukazać jak mniej więcej wygląda przedmiot)
Większość złych uczynków tego świata popełniają ludzie wierzący głęboko we własną prawość, przekonani, że naprawiają świat, czyniąc go lepszym.
Zbroja/pancerz Astratas posiada i nosi adekwatnie do sytuacji jeden z trzech typów pancerza. Pierwszym, w który się uzbraja gdy idzie mu iść na niebezpieczną wyprawę jest pełny pancerz segmentowy. Pod który ubiera tunikę oraz swoją magiczną kolczugę, która ma być gwarantem nieprzepuszczalności ataków fizycznych wymierzonych w jego ciało. Drugim typem zbroi jest jego niepełny pancerz płytowy, składający się z napierśnika- wzmacniany pikowaną skórą przy pasie aby osłaniać część ud, naramienników, karwaszy i ochraniaczy na łydki i stopy. (Do dwóch pierwszych do kompletu posiada hełmy. Przy pancerzu segmentowym hełm z przyłbicą. Przy pancerzu płytowym pełny nie otwierający się hełm posiadającym kołnierz ze skóry pikowanej mającym na celu osłonę szyi.) Trzecim typem uzbrojenia i najczęściej wykorzystywanym przez Astratasa jest jego magiczna kolczuga noszona pod szatami, dzięki czemu pierwszy wymierzony w niego cios może zadziwić napastnika.
Został sam. Po raz drugi w ciągu kilku dni dostał się do niewoli, lecz nie to było najgorsze. Poprzednio wiedział przynajmniej, w co wierzy i o co walczy. Teraz wiedział za to, kim jest, a wiedza ta niczego nie upraszczała.
Ekwipunek: Astratas nosi w swojej torbie, kieszeniach et cetera, adekwatnie do potrzeb następujące rzeczy: -Magiczny artefakt, który pozwala Astratasowi na korzystanie z elementów niższych: Ognia, Ziemi, Powietrza i Wody w zakresie magii zniszczenia i przemiany. Przedmiot został zabezpieczony zaklęciem, dzięki czemu tylko właściciel i twórca zaklęć na niego rzuconych jest w stanie go aktywować. - Cztery obrączki z zaklętymi prostymi czarami: Kula ognia, Gejzer wody wystrzeliwany prosto z dłoni, Kamienny kolec wyrzucany prosto z miejsca w które trafi zaklęcie (Warunek: skaliste/ziemne podłoże) oraz podmuch wiatru, który jest w stanie zachwiać większym celem. Pierścienie czerpią moc bezpośrednio z maga. Raz na jakiś czas po intensywnym użytkowaniu należy odnawiać ich moc. - Magiczna pierścieniowa kolczuga (Podwójny splot). Została zaklęta zaklęciem utwardzającym, dzięki czemu jest znacznie bardziej wytrzymalsza od pierwowzoru. Nie chroni przed obuchami a przed ranami ciętymi lub bezpośrednim dźgnięciem. Jest podatna na magię. -Posrebrzona czaszka byłego ucznia, zamiast zębów i oczu zostały wstawione wypolerowane kawałki obsydianu. Pogłoski mówią że Astratas więzi w niej nie tylko swoją moc ale i dusze właściciela.(Magazyn energii pozwalający przetrzymywać moc pozwalającą rzucić zaklęcie arcymistrzowskie) -Fiolki z krwią (specjalnie przygotowane by nie zamarzały i nie krzepły) -Bukłak z krwią, również przygotowany tak by nie krzepł i nie zamarzał -Woreczek/woreczki z magicznymi szafirowymi kamieniami (Zwykle trzyma je jednak w swojej pracowni) -Słoiczki,fiolki, menzurki z fragmentami ludzkich ciał, i organów (Tylko w pracowni) -Księgi zaklęć, z biblioteki magów z Gildii w Thuzal (pracownia) -Kryształy różnego pochodzenia (najczęściej mineralne) -Puste lniane woreczki -Puste fiolki zabezpieczone wełną i sianem -Proste medykamenty które pomagają uleczyć proste przeziębienia -Bandaże, i butelka spirytusu 96% do oczyszczania ran -Dwa noże przypięte do pasa, po lewej stronie, pierwszy ma długość 15 cm, drugi 25 cm -Srebrny łańcuch (na szyi) na którym zawieszony jest wyszlifowany obsydian -Naszyjnik zrobiony z drewna wierzby, kształt wyszlifowanego do gładkich rogów kwadraciku. -Pusta manierka przypięta zaraz obok tej napełnionej krwią.
Możesz uważać wampiry za zdziczałe monstra, ale tutejsze takie nie są. Są okrutne, ale cywilizowane. Ostre noże w porównaniu z tępym mieczem ludzkości.
Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie zniszczony.
Atrybuty (Łączna ilość pkt włożona w rozwój magii to [61]) Zwiększony zasób energetyczny-[10pkt] Talent magiczny- [10pkt] Teoria Magiczna [3pkt] Wrażliwy na Magię: -Możliwość wyczuwania magów,istot magicznych i działania magii w obrębie jednej mapy.[Darmowy-0pkt] Naznaczony- Została w nim zaklęta zdolność korzystania z drobnych iluzji (W granicach 1/5 i tylko przy wykorzystaniu rdzenia psioniki) Wampir - Odporność na choroby: Pełna odporność na wszelkie choroby. - Wampirza regeneracja: Przyspieszony lub spowolniony proces gojenia ran. Zależny od rodzaju pitej krwi. - Wyczulone zmysły: Widzenie w ciemnościach.
Kłamczuszek Potrafi czytać mapy Zdolności z zakresu: Kuchnia polowa, potrafi przygotować jedzenie praktycznie z niczego w buszu. Rozbijanie namiotów, szałasów Wiązanie węzłów Kolekcjonuje fragmenty ciał swoich ofiar, tworzy z nich magiczne artefakty Problemy ze zrozumieniem i odczytywaniem własnych emocji przez praktyki czarnomagiczne Wampir: - Wrażliwość na srebro: Rany wywołane srebrem osłabiają zdolności wampira. - Wrażliwy na światło i ciepło: Duża podatność na światło i ogień, także ich magicznych odpowiedników. - Przekleństwo: Osłabienie zdolności i siły fizycznej w miejscach błogosławionych.